deel 2 // bedrust, verkorte baarmoedermond en ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lala2, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ukkie en ourmiracle gefeliciteerd!!!

Wat naar dat jij inmiddels thuis bent zonder kindjes, ik begrijp dat dit niet eenvoudig is (en daar heb ik ook schrik voor). Hopelijk mogen ze snel naar huis!

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Ooh jaaa zelfde datum!! Gefeliciteerd, hopelijk gaat t snel zo goed dat ze mee naar huis mogen!

Ik ben ingeleid dmv liezen breken. De weeen kwamen direct elke 2 min en na een half uur brak t los in een weeenstorm van 2,5 uur. De ene wee zakte af maar voor hij weg was kwam de volgende. Ik kreeg een ruggenprik want ik hield t niet meer. Deze zat niet goed maar ik kreeg ineens enorme persdrang. Ik bleek op 9 cm te zitten en heb ze een uur weggepuft en mocht toen eindelijk persen.
    Helaas na een uur persen met weeen elke twee minuten bleek hij de bocht niet te maken met t hoofdje, het paste niet. De vacuumpomp is erbij gekomen en zijn hoofdje kwam, alleen zat zijn schoudertje vast. Toen was het paniek, Ik moest op handen en voeten draaien, het is me ook nog gelukt... Hij is met enig geweld en een flinke knip geboren. De kinderartsen waren er gelijk bij omdat hij blauw en slap was maar hij kwam gelukkig snel bij, na 10 minuten lag hij bij me.
    Gelukkig heeft hij niets gebroken en hij doet t nu erg goed. Ik heb flink veel laat vd hechtingen en een enorme bloeduitstorting maar dat gaat al beter.
    Het was dus best heel zwaar en eng, maar ik zal een foto bijvoegen en t is echt waar, dan is t t allemaal waard

Bijgevoegde bestanden:

3. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow ukkie war heftig! Maar wat heb je een prachtig kindje!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd bevallen dames!

Hier nu bijna 39wk en wilt hij nog niet hihi paniekzaaier hihi

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Daag allemaal, hoe is het hier met iedereen??
    Hier op nog steeds zeer vervelende hechtingen aan toe goed!! Ik heb t heerlijkste ventje ooit, wat een genot zo een kleintje.

@ ourmiracle, hoe gaat het nu??

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat een mooie foto ukkie!! Fijn dat alles goed gaat!

Hier staat er inmiddels een ks gepland voor over 2 wk. Ze ligt nog in stuit en draaien is niet gelukt. Verder nog steeds een vrij rustige buik, maar wel wat voorweeen weer sinds een weekje. Maar nu mag het :)

7. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje madelein wat jammer dat draaien niet gelukt is.. maar nu wel een datum om naar toe te leven..

Ukkie wat vervelend dat je zo'n last hebt van je hechtingen.. Gelukkig kun je uitgebreid genieten van je kereltje!

Hier alles oké. . Ga hoogstwaarschijnlijk (flink) overtijd lopen.. gaat ook met de dag beter ipv meer last haha.. net als bij eerste zoon gaat iedereen voor mij bevallen zo frustrerend vond k dat.. maar goed kan me er nu op voorbereiden..

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ach ik weet al vanaf week 17 dat ze zo ligt. Op elke echo lag ze zo dus ik wist eigenlijk al dat een ks eraan zat te komen. En vind het voor het meisje wel een heel veilig idee eerlijk gezegd

Haha jij dus ook ineens rust, wel lekker he?

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Ooh madelein, spannend!! Wrl fijn denk om te weten waar je aan toe bent. Zet m op!!
    CSI, bah vervelend zeg.. Duurt lang he dat wachtrn?

Mijn buik was ook veeeel rustiger de laatste weken. Ik vond t maar frustrerend!! Maar t is zo raar, je vergeet alles echt snel als die Uk er eenmaal is

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Jaaa ik ben gisteravond na een zeeeer snelle bevalling van 1u en 42min bevallen van mijn zoon Sylvan op 39+5!!
    Toch nog blijven zitten hihi

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bam jolan van harte! En wauw 1 uur!!

12. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Jaaa gefeliciteerd!!! Wat snel!!!! Gaat t goed met jullie?

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Het gaat heel goed!
    Hij doet het super haha
    Het was zo raar allemaal, verloor op zaterdag 2 proppen, op zondag wat oranje bij afscheiding en die nachts met helderrood, ook op maandagochtend.
    Licht wat krampjes maar totaal geen idee van weeën.
    Ik had de vk gebeld dat ik het niet aandurfde om te komen op controle, dus kwam ze naar.mij en bleek ik al 4cm te hebben.
    Na toucheren toen ze weg was kreeg ik krampen tussen de 5 en 14 minuten maar omdat het mijn 5e is en ik snel beval mocht ik komen naar het zh

Om 17.30 was ik daar en zijn ze vliezen gebroken en om 19.22 lag hij bij me.
    Ik vond het pittig!! Zo trots natuurlijk maar wel pijnlijk haha

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Gefeliciteerd bamjolan!

Hier 2 dagen geleden bevallen van onze dochter R.oos M.arijn :D
    Om 23.30 braken m'n vliezen, dus op naar zh. Zou de 21e een geplande keizersnede krijgen. Die is dus wat vervroegd ;). Om 2.48 is ze geboren. We maken het allebei prima en mogen als we vandaag goedgekeurd worden naar huis straks!

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd Madelein daar is jullie kleine meid dan eindelijk na een hele spannende zwangerschap. Ik heb je zo af en toe nog gevolgd en ben blij dit te lezen. Fijn dat jullie het goed maken. Geniet lekker samen!!

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein ook hier nogmaals gefeliciteerd

17. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Madelein gefeliciteerd!!!

Na een zeer spannende zwangerschap heb ook jij de eindstreep gehaald! Geniet van je kleine wondertje!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank jullie wel. We zijn zo verliefd, dankbaar en trots. Wat een wonder dit.
    Hoe kan je nou niet verliefd worden op zo'n koppie...

19. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Wauw gefeliciteerd madelein! Super blij voor je. Wat een knapperd zeg. En nu lekker genieten xxxx

20. Theprinces

Theprinces Actief lid

17 jun 2013
    238
    91
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd madelein...ook ik heb jd af en toe gevolgd en ben blij voor je!!! Geniet van je mooie meid..

Deel Deze Pagina