oh my god! ik dacht eens kijken hoe het gaat, eerst leuke berichten en ineens weer naar het ziekenhuis. bah! veel sterkte Ilona!
Mijn duimen gaan weer overuren draaien!!! Sterkte kleine Romy, je kunt het! We denken aan jullie Ilona
Weet iemand hoe het nu met de kleine dappere meid is? Ik denk aan jullie Ilona en Boy! Romy....wordt snel weer beter lieverd!
Ilona heeft een update reactie gegeven: we zijn meteen gaan bellen toen we de eerste symptomen zagen, we waren dus al een hoop ellende voor. Ze heeft meteen antibiotica gekregen, zuurstof, en word frequent verneveld....het gaat redelijk, ze heeft helaas toch weer een longontsteking
Och nee... eindelijk thuis en dan nu al weer naar het ziekenhuis!!! heel veel sterkte voor jullie en beterschap. Liefs
En antwoord van de oma van Romy: ja op zich gaat het met ons Romy goed ze heeft alleen snacht nog een klein beetje zuurstof nodig We blijven natuurlijk duimen!
idd hoop dat het deze keer een korte opname is en ze snel weer naar huis mag. gelukkig waren ze er op tijd bij.
update van Ilona gisteren: Vanochtend een gesprek gehad met de kinderarts. Helaas reageerd Romy niet meer op de verneveling en heeft het dus geen meerwaarde om hier mee door te gaan. In het ziekenhuis kunnen ze nu dus niets " meer " doen dan dat we thuis kunnen. Een monitor en zuurstof hebben we thuis ook. Ze heeft een flinke longontsteking, en het herstel zal nog wel enige tijd duren.....Maar we hebben in overleg met de kinderarts besloten haar thuis te laten herstellen, vooral omdat hier ook zoveel " rotzooi " heerst. Mocht ze nu toch niet opknappen, zieker of benauwder worden moeten we weer terug naar nijmegen.....maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.....Morgen naar huis !!!
Fijn dat ze naar huis mag. Thuis kunnen jullie haar natuurlijk ook heel goed verzorgen en krijgt ze heel veel liefde. Sterkte. Hopelijk knapt ze snel weer op.
wat fijn dat ze nu alweer naar huis mag! hopelijk knapt ze snel thuis verder op en blijft het dan eens goed gaan.
ik moet eerlijk bekennen dat ik al een week niet gekeken heb naar dit topic, omdat ik het gewoon eng vind. Ik lees dat het ziekenhuis Romy naar huis gestuurd heeft omdat de verneveling niet aanslaat bij Romy, wat natuurlijk triest nieuws is. Ik zie nu Romy voor me: kortademig en hulpeloos, afwachtend tot de longontsteking over is. Hopelijk heb ik een verkeerd beeld ervan. Sterkte Romy en Ilona, hou vol.