Ik ben een tijdje niet op zp pagina geweest . wie kan mij vertellen wat er is gebeurd ?. i.i.g Heel veel sterkte
Ik heb zojuist gekeken op hyves maar er is nog steeds geen update. Ik hoop dat het goed gaat met ze, ik kom hier ook geregeld kijken of er een update is geplaatst. Duurt wel lang hè. We duimen verder...
ja takhen, dat dacht ik ook, niet omdat ik vind dat ze ons regelmatig van updates moet voorzien, ze heeft wel wat beters te doen, maar omdat ik het niet meer vertrouw nu
Ik leef ook nog steeds erg mee en ben zo benieuwd hoe het gaat. Heb even gekeken bij vrienden van Ilona en heb nu het bericht gevonden van een week geleden dat het niet goed met Romy gaat en dat ze weer doodziek was en de zuurstof volledig openstond. Kon zomaar zijn dat ze naar de IC terugmoest. Wat een rotnieuws weer.
Jeetje wat erg... Pff had zo gehoopt dat het eindelijk eens de goede kant op zou gaan maar helaas... Heel veel sterkte!
Ilona en gezin heel veel sterkte in deze spannende tijd. Wat een vechtertje is jullie meisje. Hoop echt dat het goed met jullie gaat.