wat shiterdeshit ook! afschuwelijk zeg! wanneer komt het nou goed met Romy en kunnen ze weer een normaal leven gaan leiden?
update wendybramtygo Hoi hoi kreeg net het verzoek van iemand even iets te laten weten over romy Ilona heeft me idd iets laten weten maar sommige dingen moet ze er zelf maar op zetten als zij vind dat meerder dat moeten weten wel heeft Ze een update gedaan op Facebook romy krijgt geloof ik 12 april een bronchoscopie(hoop dat ik het goed schrijf) en daar hopen ze dat het Gied zal gaan en er geen complicaties gaan optreden want romy moet worden overgeplaatst naar het wkz in Utrecht! Verder is romy en voorlopig nog lang niet en is dit meisje nog steeds aan het vechten verder laat ik de rest aan Ilona over dikke kus van deze kant
Ik had idd gevraagd om een kleine update.. Maar wat heeft dat meisje het zwaar zeg! En die ouders ook...
Mijn hemel, hoeveel kan Romy en haar familie nog hebben? Wat is ze toch een ongelovelijke vechter!! Blijf vechten Romy!
Ik blijf aan jullie denken hoor! En updates die komen vanzelf wel. Het is niet aan ons om te vragen om updates. Ze zijn heel druk met alles en met de emoties. En dan nog hun jongste dochter. Laten we gewoon positieve energie die kant uit sturen en regelmatig laten weten dat we nog steeds aan ze denken! Lieve Romy, ik denk aan je meid!
@Juud, ik had haar vriendin ook gevraagd om een kleine update, omdat zij aangaf wel wat van haar gehoord te hebben, snap je?
OOH men! Veel sterkte Ilona, en Romy. Ik denk aan jullie!! Het leven is zo oneerlijk en onvoorspelbaar! Ik hoop zo voor jullie dat het (liefst op korte termijn) beter zal gaan en jullie ook fijn thuis kunnen zijn. Dat lijkt nu vast heel ver weg, en het Ronald Mac Donald huis is heel erg fijn dat het er is (had niet zonder gekund, jij ook niet), maar dat is niet ideaal voor zo`n lange tijd.
Sluit me aan bij juud. Lees hier nog regelmatig mee en denk nog vaak hoe zal het gaan, maar wat ilona kwijt wil komt echt vanzelf. Lief van knuffelkonijn om dat aan vriendin te vragen hoor! Maar kan me voorstellen dat vlak voor een toch spannende bronchoscopie ouders even een moment van rust proberen te nemen. Dat onderzoek zal straks ongetwijfeld meer duidelijkheid geven. Ik hoop dat het onderzoek goed gaat en er geen nare dingen uit komen. We denken aan romy.
nog geen update.... had in december toch niet gedacht dat dit topic nog zou moeten bestaan hoop dat ze deze zomer op haar blote voetjes in de zon op het gras kan rondrennen. pffff
Update van ilona: lieve allemaal Het is alweer een hele poos geleden dat ik hier een update heb geplaats over de gezondheid van onze lieve dochter Romy. De laatste weken zit ik niet zo lekker in mijn vel, heb het hier helemaal gehad en wil met mijn gezin weer lekker naar huis. We zitten nu al 4 maanden in het ronald mc donald huis, en het is fantastische dat dit bestaat. Onze dank is hiervoor groot ! Buiten dit huis gaat alles door, maar het lijkt alsof de tijd voor ons stil staat. We komen maar moeizaam vooruit. 12 april, op de verjaardag van Boy ( papa ) krijgt romy een bronchoscopie. Dit lijkt een heel simpel en onschuldig onderzoek, maar helaas is dit bij Romy niet zo. Romy gaat hiervoor onder narcose, maar mag eigenlijk niet meer terug aan de beademing. Toch bestaat er een grote kans dat dit wel moet. Romy heeft elke nacht hele diepe saturatiedips ( saturatie van +/- 65% ) als ze dit krijgt tijdens de bronchoscopie zonder zelf herstel zal ze beademd moeten worden, en gaat ze terug naar de IC. Als alles goed gaat, gaat Romy in de week van 16 april over naar het WKZ in utrecht. Er is vanuit nijmegen een second-opinion aangevraagd om mee te kijken naar Romy. Ook weten we nu bijna 100% zeker wat Romy heeft, maar dit gaan ze in utrecht bevestigen. Lieve groet, Ilona...
Bedankt voor de update! Wat spannend dat ze weten wat Romy heeft, wat goed!!! dan kunnen ze haar hopelijk ook beter gaan helpen. Ja lastig is dat met slechte longen, na een operatie is er dan kans dat ze aan de volledige beademing moet en dat kan weer bronchospasmen opleveren. Ik hoop echt dat het niet hoeft en dat ze op een andere manier kunnen oplossen. Veel sterkte daar! Ik hoop echt dat Romy dit jaar nog beter gaat worden, het kan niet snel genoeg gaan. en jullie willen nu ook wel eens een keer naar huis, ik begrijp het volledig. xxxxxxx
Wil hierbij even laten weten dat er nog steeds aan jullie en jullie dappere meisje gedacht wordt.. Hopen dat het 12 april allemaal goed gaat, en dat jullie meisje aankomende zomer heerlijk thuis kan spelen!! Sterkte!