Jeetje wat heftig elke x weer.... Ik vind jullie zo sterk! Veel sterkte en kracht voor donderdag, ik duim voor een goede afloop.
Had het niet alleen over jou hoor, maar veel dames leken te vinden dat er te weinig updates kwamen en daarom reageerde ik zo. Maar ook als iemand wel meer lijkt te weten, is het nog altijd aan Ilona om dat ook aan ons te laten weten. Ik begrijp wel dat ze dat niet altijd meteen doet en wil. Maar goed, da's off-topic, het is veel belangrijker dat we haar blijven steunen!
pffff... ik realiseer me dat het al maaaaaanden duurt, dat is toch bijna niet meer te verdragen? Heel veel sterkte overmorgen en we blijven duimen een aan jullie denken!
Update, van vandaag woensdag 11 april Connie en Cees ik wil jullie even door geven dat ik net van ons Ilona heb gehoord dat de Bronchoscopie van ons Romy morgen niet door gaat ons Romy ligt weer aan de zuurstof. vanmiddag hebben ze een gesprek met de Longartsen en misschien weten we dan weer iets meer hoe het nu verder moet ze is te ziek om het nu te doen van wege haar saturatie durven ze het nu niet tedoen gr connie de Oma van Romy
Ooow nee! Gatverdepielekes, ondraaglijk dit.. Ilona, Boy, klein zusje, familie & vrienden; heel veel sterkte! Romy, kom op kleine meid, zet door ajb!
oh nee wat een rotbericht weer! die saturaties moeten inderdaad eerst heel erg omhoog want dit is veel te gevaarlijk zo, arm meisje. we denken echt nog ELKE dag aan je hier, het gaat me echt aan het hart wat jullie allemaal mee moeten maken. maar ze heeft inmiddels ook al 4 maanden bewezen dat ze een ontzettende kanjer en vechter is!!!!!
Ach nee, die arme meid. Toch weer aan het zuurstof. Weet iemand of et adres nog klopt? Ik zou graag weer eens een kaart sturen.