Heel veel sterkte en succes voor maandag. Natuurlijk gaat er een kaarsje aan en hoop ik dat de ic niet nodig is.
Hoi Ilona, Jee wat een spanning en eng allemaal! Ik duim en bid dat alles zal gaan zoals geplant en dat er geen complicaties e.d. Weer bij gaan komen, en dat ze voor de tijd niet weer ziek gaat worden! Ik lees dit allemaal vandaag voor het eerst maar wat een zware tijden hebben jullie al mee moeten maken zeg. Duim duim duim duim!!!! heel veel sterkte ook als ouders!! Liefs Marja
Het is voor mij niet mogelijk om maandag overdag een kaarsje te branden i.v.m. werk. Maar ik zal zeker aan Romy denken, en natuurlijk aan haar familie. Ik zal zondagavond en maandagavond aan haar denken! Ik hoop dat de operatie meer duidelijk zal geven, zodat ze haar eindelijk een effectieve behandeling kunnen geven!
wat enorm spannend en wat ben ik blij dat er wat gedaan wordt, hoe gevaarlijk het eigenlijk ook is. Succes maandag!
Wat fijn om weer iets van jullie te horen maar ook naar dat maandag een spannende dag gaat worden. Ik hoop dat de ingreep goed zal verlopen en dat Romy niet naar het IC hoeft maar snel hersteld. Heel veel succes en sterkte, ook ik denk geregeld aan jullie...