Ik wacht ook in spanning af.. Ben zooo benieuwd, maar snap wel dat Ilona d'r hoofd er niet naar staat om steeds updates te geven. Maar goed, dat houdt niet weg dat ik echt heel benieuwd ben en erg met ze meeleef! Sterkte!
Romy is thuis!! de broncoscopie is goed gegaan, helaas de uitslag niet, 4 juni krijgen ze alle uitslagen. Romy gaat nu vanuit thuis revalideren en proberen ze het leven weer op te pakken. Ze bedanken iedereen voor alle steun. Ik kan helaas de update van hyves niet kopieren? Maar wilde dit alvast delen met jullie
Wat een goed nieuws zeg, maar wel nog even spannend nu voor de uitslagen...wat is het toch een kleine grote kanjer!!
Lieve allemaal, Bijna 6 maanden heeft onze lieve kanjer Romy in het ziekenhuis gelegen. Een aantal maanden geleden hebben wij meerdere keren afscheid moeten nemen van haar. Maar ein-de-lijk kan ik jullie nu vertellen dat ons meisje THUIS IS !!!!!! We zijn nu aan het proberen thuis weer alles op de rit te krijgen, we zijn aardig gehospitaliseerd Romy gaat vanaf deze week revalideren. De bronchoscopie is goed verlopen, alleen viel de uitslag ons behoorlijk tegen. We weten nog niet alle uitslagen, 4 juni zullen alle uitslagen binnen zijn. Romy's longen zijn onherstelbaar beschadigd, ze heeft een levensgevaarlijke vorm van astma, ze heeft gigantische veel slijmproductie waar dan weer makkelijk een bacterie door kan komen. Ze vermoeden dat romy maagsap in de longen krijgt, waardoor ze levensgevaarlijke longontsteking kan krijgen. En zo zijn er nog een aantal dingen niet uitgesloten. Wij hebben samen met het team van artsen besloten om toch met Romy naar huis te gaan. We willen het " gewone " leventje weer gaan oppakken. Lieve mensen, ik geloof dat ik jullie al 100x heb bedankt voor alle lieve woorden, jullie steun, de kaartjes, cadeautjes enz enz.....Jullie zijn allemaal geweldig....zonder jullie bemoedigende woorden weet ik niet of we het deze 6 slopende maanden hadden gered.... Helaas zal Romy nog heel vaak in het ziekenhuis komen te liggen volgens de artsen, maar nu is ze thuis.....en daar gaan we van genieten !!! Liefs, Boy Ilona Romy & Demi
Vind dit ook wel een feestje waard!! Er is iig zicht op wat er aan de hand is en hopelijk kan er dan gezocht worden naar een behandeling/oplossing! Niet alleen romy is een kanjer in jullie gezin! jullie zijn allemaal onwijs sterk! Heel veel sterkte met het revalideren! en idd enorm genieten dat jullie weer met zijn allen compleet thuis zijn! geweldig. Wie had dat gedacht begin december.
Wat ontzettend fijn om, na zo'n lange tijd in het ziekenhuis, weer thuis te zijn; jullie gezinnetje weer compleet! Heel veel succes met de revalidatie!
Wauw! Kippenvel allover! Ge-wel-dig! Niet alleen Romy, maar jullie allemaal zijn kanjers! Geniet ervan en hopelijk vinden ze snel een behandelplan voor Romy. Ohhh ben zoooo blij dat die meid weer thuis is, daar waar ze hoort te zijn!