In gedachten nogsteeds bij Romys familie. Ben benieuwd hoe zij het nu maken, maar ik hoop gewoon dat ze snel hun draai thuis kunnen vinden, en ze kunnen genieten van mooi weer. Dat het nog heeeeeeeel lang mag duren voordat Romy weer wordt opgenomen.
Ik heb Ilona op mijn facebook. Tot op heden gelukkig geen nare berichten. Ze hebben een nieuw konijntje . Hoop zo dat het goed blijft gaan.
Ja dat gaat het ! Goed dus... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/368495-dankwoord-mama-romy.html
Weer even bovenaan gezet. Lees net op FB dat Romy weer op de traumakamer ligt in het ziekenhuis. Ze heeft gebraakt en waarschijnlijk verslikt. Arme meisie. Toestand verslechtert snel. Het wachten is op een ambu naar het Radboud in Nijmegen.
Oh my............ dit is echt zo ontzettend triest! Ik ga zo ontzettend hard hopen dat Romy zich ook hier weer doorheen knokt....
Jeetje... Hopelijk krijgt ze nu niet weer een longonsteking.. Kan gebeuren door het spugen. Arme Romy zeg, wanneer houd dit op en kan ze genieten van het peuter zijn.