Ik blijf ook hier meelezen maar weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen Kom op Romy! Je kunt sterke meid!
Wederom heel veel sterkte... Ik heb geen hyves dus kan haar foto niet zien, maar haar glimlach is zeker weten vast prachtig! Kom op, meissie...
Er is nog een laatste reactie van Ilona geweest: (reactie op Wendy) Lieve Wendy, Ze vond het gisteren geweldig, maar ze heeft vandaag een vrij zware dag gehad. Ze blijkt echt nog niet zonder zuurstof te kunnen, dus daar ligt ze weer aan. Ook heeft ze weer flinke koorts en voelt ze zich echt ziek. Als het meiske even 10 minuten plezier heeft moet ze alweer zoveel inleveren. Het is gewoon oneerlijk. Deze week hebben we waarschijnlijk weer een gesprek met de artsen over haar longen. Ben benieuwd. Liefs. Ilona
Ik ben ook heel benieuwd hoe het gesprek met de artsen zal gaan, heel veel sterkte, we blijven met jullie meeleven.
heeeeeel veel kracht en liefde toegwenst voor jullie allemaal en vooral voor de longetjes van die kleine mooie dochter van jullie.
Ik vind het prachtig om te zien dat jullie meisje toch al van zover is gekomen! Romy je bent een werkelijk dubbel wonder!!! een wonder der leven en een wonder in kracht en vechten! Paar maanden geleden waren we alleen al aan het duimen dat je je ogen open deed en nu mogen we lezen dat je plezier hebt! het is niet lang of veel nog helaas. maar het is er!! meis als iemand het kan ben jij het! ik hoop dat de dokters snel de behandeling kunnen vinden zodat ze je verder kunnen helpen dat je LANG!! plezier kan hebben en weer van het leven mag genieten en naar huis mag met je papa en mama en zusje! lieve fam van Romy wat pijnlijk om te zien dat jullie deze moeilijke tijd zo moeten doormaken. Veel kracht en sterkte. maar tevens veel geluk met alles wat er nu al gewonnen is en opdat er nog veel meer winst te behalen valt. Ik hoop dat jullie de mooie momenten met elkaar kunnen delen en weer van elkaar met zijn alle als gezin mogen genieten. Ik vraag me ook af hoe het met jullie kleinste meisje is. hoe houd zij zich onder dit alles? Dikke knuffel!
Lieve Romy, je bent al zo ver gekomen. Wat naar dat het zo moet gaan en ook zo langzaam. Maar wat fijn dat je af en toe plezier kan en mag hebben. Ik blijf aan je denken!
Ik kan niet anders dan een diep respect hebben voor jullie als gezin. Wat is deze weg ongekend lang. Ik hoop zo dat er voor jullie een antwoord gaat komen op de vragen die er zijn omtrent de gezondheid van Romy.
Tot tranen geroerd door de foto's vandaag. Zo heftig om te zien hoe ziek zij is. En toch kan ze nog lachen... Wat een bijzonder meisje!
Inderdaad mooie foto´s maar ook dubbel. In het begin zie je ze genieten van het spelen maar op de laatste foto´s zie je dat ze moe is, de vreugde stroomt langzaam uit haar ogen, zo zielig bah. Ik hoop dat ze snel een goede behandeling mag krijgen.
Wat is de hyves naam ook alweer? sorry ben het vergeten hoe de naam exact was. Blijf aan jullie denken!Duurt zo lang knap dat jullie dit volhouden veel sterkte!
Pff heftig elke keer weer zeg.. Heel veel sterkte. Het is een hele zware periode maar ik ben ervan overtuigt dat jullie meissie er wel weer komt. Ze is al zo sterk!