jeetje had ook op beter nieuws gehoopt... bah... wat is de wereld ontzettend oneerlijk... heel erg veel sterkte
Bah bah bah, wat vind ik dit verschrikkelijk om te lezen. Durfde de laatste pagina's bijna niet te lezen. Dit is toch de ergste nachtmerrie van iederen en vind het zo ongelooflijk zielig , zo'n klein onschuldig meisje die zoveel te verduren heeft. Tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst.
Ik zit met kippenvel over mijn hele lichaam de laatste berichten te lezen. Wat verschrikkelijk allemaal. Heel veel sterkte gewenst in deze zware tijden. Ik hoop met heel mijn hart dat Romy deze crisis ook weer boven komt. Zooo oneerlijk dat zo'n lief klein meiske zoveel moet meemaken.
Oh nee toch, wat vreselijk! Ik hoop zo dat ze ook hier weer doorheen vecht, wat ongelooflijk zwaar voor haar ouders. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkellijk om dit te lezen. Iedere keer weer een klap in hun gezicht. Kaarsje voor Romy staat hier weer aan, meid ik hoop toch zo dat ze wel iets kunnen betekenen voor jullie.. het zijn loze woorden maar hoop met heel mijn hart en duim enorm voor jullie.
Jeetje... ik heb even geen woorden. Had hier een tijdje niet gelezen en was even weer benieuwd naar Romy. En dat dit nieuws... hoe gaan ze dit toch allemaal verwerken...