Nee helaas nog niks verder gehoord/gelezen.. Vind het maar eng.. Hopelijk is het geen nieuws, beter nieuws maar ben er bang voor.
Laten we positief blijven met z'n allen! Niemand heeft iets aan doemdenken. Romy is zo'n enorme vechter!! Laten we vertrouwen in haar hebben en in de artsen. Ik krijg de indruk dat Ilona dat (nu) ook heeft. We hebben wel vaker een tijdje niks gehoord, ook na een slechter bericht. Dat hoeft niks te zeggen over de gezondheid van Romy. Het is vaker voorgekomen dat Ilona te 'vol' zat met alles wat er gebeurd om op haar facebook te kunnen reageren. Hartstikke logisch, ik zou ook op zijn en geen zin hebben om achter de computer te kruipen! We blijven duimen, wensen, bidden en kaarsjes branden voor "onze" Romy. Zet hem op meid!
Idd vaak kwam er na een stilte "goed" nieuws. Maar het laat mij niet los. Heb nu al tig keer op fb gekeken. Weet je wat het is, een kind kan veel hebben dat geeft Romy wel bewezen! Maar wanneer stopt het? Ik dacht vandaag nog na over het begin, de spanning rond kerst. Dat is inmiddels al 9 maanden terug. 9 maanden vechten.. 9 maanden van vreselijke spanning. Zo erg! Ik hoop dat ze er bovenop gekrabbeld is na gisteren maar dan???
Het is inderdaad onmenselijk wat ze al zo lang te verduren hebben gekregen. En er lijkt nog geen oplossinge te zijn, dus de angst en spanning en ook dit soort paniekmomenten zullen steeds terugkeren. Afschuwelijk!
Morgen probeer ik een update te geven. Momenteel gaat het niet goed en ligt Romy nog steeds op de IC. Ze heeft longoedeem gekregen, en is maandagnacht bijna gestikt in een slijmprop........
Joehoe even een positief berichtje vanaf de IC in Nijmegen ! Romy gaat sinds Vannochtend vooruit.....ze heeft plasmedicatie en het vocht bij de longen gaat weg !!! Wat is het toch een dapper kind
Wow wat een goed bericht ineens zeg! Wat een vechtertje is het toch! Die laat de artsen een poepie ruiken! Kom op meid, je kunt het wel.