Wat fijn om een positieve update te lezen. Hopelijk volgen er snel meer van dit soort berichtjes. Kom op Romy, je kan het!
Dapper meiske!!! Die laat wel even zien dat zij hier nog lang niet weg wil! Ik hoop echt dat er een manier gevonden gaat worden waardoor ze dit niet meer hoeft mee te maken. Ze krabbelt natuurlijk steeds weer op en daar kan ik alleen maar trots op zijn, maar iedere keer het ziekenhuis in is voor zo'n klein mupke toch ook niet prettig. Er MOET gewoon iets gevonden worden waardoor ze weer lekker kind kan zijn!!
oooooh wat fijn dat de plasmedicatie aanslaat, dat gebeurt namelijk niet altijd. het vocht moet uit de longen zodat de blaasjes zich weer volledig kunnen openen en meer zuurstof kunnen transporteren naar het lichaam en dan kan de beademing ook een beetje naar beneden worden geschroeft. \Goed nieuws Ilona! Ik schrok wel erg van je bericht. 9 maanden inderdaad al, heel lang (wij vorig jaar 10 maanden, maar ik denk dat jij helaas nog langer in het ziekenhuis moet zijn). Daar moet je straks behoorlijk van bijkomen (wij hebben beiden er nog veel last van en hij is alweer een half jaar thuis), en je zit er nu nog middenin. arme ziel. Ik heb zo te doen met jullie!! ik hoop zo dat het allemaal gauw wat beter gaat en dat jullie dan fijn naar huis kunnen, en jullie leven weer kunnen oppakken. probeer positief te blijven... hoe moeilijk het ook is, ook voor Romy is het belangrijk dat jullie postief blijven. probeer te denken aan bijvoorbeeld de kerstdagen, dan zullen jullie thuiszijn en om de boom zitten met zijn allen, en met oud en nieuw gaan jullie samen sterretjes branden. Zulke dingen houden je op de been. sterkte voor nu
Zo snel toch alweer! Wat fijn! Toch zal de schrik er weer goed inzitten. Elke keer als het goed lijkt te gaan, komt er weer zo'n terugslag. Arme familie, je durft toch gewoon niet meer te genieten en te hopen!