Heel herkenbaar wat Ilona schrijft. Jammer dat ze nog niet zonder zuurstof kan, maar wie weet binnenkort wel weer, misschien heeft ze dat extra zetje dmv zuurstof tijdelijk nodig door alles wat ze meemaakt. Haar longen zijn op dit moment toch ontstoken en dus kunnen ze niet optimaal functioneren. Sterkte Ilona, denk nogsteeds aan jullie!
Lieve Romy, Wat moet jij toch knokken! Ik hoop zo dat je snel weer opknapt! Wij blijven duimen en aan jou en je papa, mama en zusje denken.
een update van de vriendin wendybramtygo Hooi de laatste keer dat ik Ilona sprak ging heg heel goed met romy ze deed er super de kanjer zelfs zo goed dat ze binnekort misschien naar huis mag hopelijk is de situatie niet meer veranderd!! Romy kan weer praten zo fijn om dat bijdehandte stemmetje weer te horen en van die lekker bijdehande peuter praatjes te hebben!!zxx
jee dat zou echt super zijn!!!!!!!!!!!!!! wat een prachtige fotos op haar hyves zeg. Wat een mooie meid is Romy! Ze is even oud als mijn oudste zoontje volgens mij.
Wow,dat is goed nieuws ineens. Dat zou toch ook veel sneller zijn dan verwacjt toch? Ik durf bijna niet te hopen dat het waar is en dat ze binnenkort naar huis zou mogen.
hmm en wanneer was de laatste keer van contact??? vind t een raar bericht. maar hoop t goede en dat ze weer snel thuis mag zijn.
Ik hoop uiteraard dat het waar is, zou geweldig zijn maar vind het ook een beetje een raar bericht. Ilona gaf vorige keer aan dat ze misschien een half jaar in zh moest blijven en nu spreken ze al over naar huis gaan? Begrijp me niet verkeerd, hoop uiteraard dat dit bericht waar is en dat het zo goed gaat dat ze naar huis, maar is een redelijk tegengesteld bericht aan wat we steeds uit eerste hand horen
Wat heerlijk om zo'n positief bericht te lezen. We hopen dat het goed met Romy blijft gaan en dat ze inderdaad snel naar huis toe mag. Wij blijven in ieder geval aan jullie denken. Romy, je bent en blijft een enorme kanjer.
Het bericht lijkt mij ook wat voorbarig, dan zou ze wel opeens héél erg vooruit moeten zijn gegaan willen ze zo'n ziek en verzwakt kindje al snel naar huis laten gaan?! Maar het is in elk geval positief dat ze nu blijkbaar alleen maar vooruit gaat en niet meer achteruit! Kom op kleine Leeuw, je bent een wondertje...blijf vechten!
Ik hoop dat het inderdaad ook niet TE voorbarig nieuws is! Maar ze zullen wel weten waar ze het over hebben. Wat zal dat fijn zijn dat Romy weer lekker in haar eigen bedje kan slapen!
Lees een ander bericht dat het niet zo goed gaat met Romy. Romy je kan en mag het niet opgeven.Je bent een kleine vechter.Zet hem op dappere meid!