deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ilona wat een achtbaan is jullie leven, en wat een enorme vechter is Romy.
    De operatie gaat lukken, dat moet wel met zo'n vechter!!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@ilona, wat fijn dat je hier even komt,

kreeg echt kippenvel van wat je nu vertelt. Ik hoop natuurlijk dat de operatie slaagt, ook al is de kans klein en is de kans op complicaties groot. wat ontzettend spannend.
    wat een eng idee dat ze misschien niet oud gaat worden.

wanneer is de operatie?

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier lees ik ook nog altijd mee, wat heftig steeds weer die emotionele achtbaan in en leven tussen hoop en vrees, hoop en vrees....
    Die operatie, wat gaat dat inhouden? Donorlongen of...??? En wanneer gaat het gebeuren? Pffff.... wat ontzettend spannend. Ik wil jullie erg veel sterkte wensen in deze onzekere tijd. Weet dat er hier aan jullie blijft worden gedacht.
    Vond Tupps idee ook een goeie: als we weten wanneer de operatie plaatsvindt, kunnen we misschien met zn allen een enorme positieve boost aan gedachten en energie jullie kant op sturen!!

4. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Oooh, wat heftig weer, Ilona. Dat wordt weer een vreselijk moment, de dag van de operatie. We leven allemaal zo met jullie mee, hopelijk gaat dat Romy helpen!

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ilona, wat fijn dat je even een update komt geven.

En wat is jullie meisje sterk! Ongelofelijk hoeveel een kindje aan kan. Maar idd je vraagt je af hoeveel kan ze nog hebben?

Ik hoop met heel mijn hart dat de operatie zal slagen!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat heftig zeg al die emoties, pfff. Wat een kanjer is je dochter zeg! En die operatie MOET slagen. Op welke termijn kan ze geopereerd worden? Heel veel sterkte voor jullie en voor haar zusje. Ik lees in je handtekening dat ze net 1 is, o wat moeilijk zeg om steeds haar zus te moeten missen en zoveel emoties mee te maken.

7. misa

misa Niet meer actief

Wat fijn om van je te lhoren ilona. Wat een verdrietige en angstige periode voor jullie.
    Ik hoop met heel mijn hart dat de operatie gaat werken, want anders moet je haar hele leven in angst leven...??
    Veel sterkte samen!!!

8. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte gewenst. Hopelijk gaat de operatie slagen en gaat het daarna eindelijk wat beter. Jullie hebben nu wel genoeg ellende gehad.

9. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte in de komende periode, ik hoop zo voor jullie dat alles goed zal komen! Ik gun jullie nu zo een stabiel en gezond leven.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jeetje, wat een onzekerheid allemaal. :(
    Ik hoop zo dat Romy het goed doet met de operatie.
    Heel veel geluk gewenst!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoi lieve Ilona, ik heb je een pb gestuurd. Sterkte weer, ik denk aan jullie! :)

12. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Kippenvel weer. Wat een heftig nieuws. Het is geweldig hoe jullie meisje wederom heeft laten zien wat een vechter ze is! Ook vanaf hier zullen de duimen gedraaid worden als de operatie er zal zijn. Heel veel sterkte weer Ilona en natuurlijk de rest van jullie familie. Hoe gaat het met jullie andere dochter?

13. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Jeetje, de strijd blijft maar doorgaan. Sterkte met alles, ik hoop dat de operatie mag slagen. Het kaarsje staat klaar om te branden....

14. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hee meid, pittig dat ze nu geopereerd moet worden, maar ook goed, als dat haar misschien verbetering brengt.

Wat ik me afvroeg, kun je zo'n kindje aanleren om half zittend te slapen? Helemaal niet fijn natuurlijk. Maar een bekende van ons had een niet werkende maagklep aan de slokdarmkant en dus veel terugvloeiende maaginhoud en voor hem was dit nuttig om de schade (in zijn geval aan de slokdarm) te voorkomen.

15. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    heel veel succes en sterkte

16. misa

misa Niet meer actief

Ja dat vraag ik me ook af babel. Lijkt me een veel veiliger idee! Desnoods in een specialestoel daarvoor gemaakt ofzo. Nog beter is een operatie die slaagt natuurlijk.

Wanneer zal de operatie zijn dan?

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje meid, wat een verhaal!! Heel veel sterkte de komende tijd!

18. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.547
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Wat fijn om te lezen dat het nu weer wat beter gaat met Romy en dat ze weer thuis is. Ik wens jullie veel sterkte de komende periode en hopelijk is ze snel aangesterkt om snel geopereerd te kunnen worden. We blijven voor jullie bidden.

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoe gaat het nu?

20. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat met Romy?
    We denken nog heel veel aan jullie!

Deel Deze Pagina