Oh bah zeg, hoop dat dit enorme vechtertje zich ook hier weer doorheen slaat! Ook hier zal een kaarsje branden de 13de....
Wat ontzettend verdrietig.. En vreselijk spannend. Heel veel sterkte samen de 13e! Ik denk aan jullie.
Update van gister: Ze gaan proberen te voorkomen dat Romy nog braakt of zuren omhoog haalt. Maar de kans van slagen is helaas niet groot ! Helaas hebben we geen keus en moeten we elke kans aangrijpen, anders ziet het er heel somber uit voor onze dappere Romy. dit gaan ze doen: Tijdens de operatie wordt de bovenkant van de maag losgemaakt van de milt en de lever. Het deel van de maag dat in de borstholte ligt wordt teruggetrokken in de buikholte. De overgang van de maag naar de slokdarm wordt vrijgemaakt. De chirurg maakt vervolgens een plooi van de bovenkant van de maag. Deze plooi wordt als een manchet onder de slokdarm doorgedraaid en vastgehecht.
och jee.. ik ben elke keer zo bang om te lezen hoe het gaat, veel sterkte romy en ilona, meer kan ik niet doen vanaf hier dan sterkte wensen.
Veel sterkte!! Wat zal dit heftig zijn, ik hoop zo dat de operatie gaat slagen! De 13e ben ik aan het werk, dus een kaarsje wordt lastig, maar wat zal ik aan dit meisje en haar familie denken die dag!! Mijn duimen zullen draaien.
Wat een vreselijk heftige operatie. Lijkt me heel beangstigend dat je geen keuze hebt. Heel veel sterkte!!!
Ik zit de updates weer met kippenvel te lezen. Na de vakantie in Turkije was ik zo hoopvol! Ik ben blij dat ze die periode van rust in ieder geval even hebben mogen beleven. Ik hoop dat dit ze kracht geeft in de komende enorm spannende dagen doe komen gaan! Dinsdag kan ik geen kaarsje branden, maar ik zal het de avond ervoor vast doen en ik weet zeker dat mijn gedachten dinsdag bij Romy zullen zijn. Zet hem op meid! Na alles wat je hebt moeten doorstaan, verdien je eindelijk iets dat gewoon in 1x goed gaat!
Heel erg veel sterkte lieve Romy! Ik hoop dat ze de operatie goed gaat doorstaan en dat het haar daarna zo goed zal helpen om weer aan te sterken en daardoor langzaam helemaal zal herstellen. Ik ga de 13e duimen! groetjes van Hamtaro