deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Ik sluit me aan bij Gwenolyn!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

meid meid meid,
    wat een hel. zo lang in onzekerheid over de gezondheid van je dochter.
    Hopelijk gaat 2013 meer gezondheid brengen.

3. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Wat een afschuwelijk verhaal...ongelofelijk.

Heel veel sterkte!

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat vreselijk weer...Heel veel sterkte gewenst.

Is er al meer bekend, hoe gaat het nu met haar?

5. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Lieve allemaal,

Ik plaats dit bericht nu eerst even hier, en nog niet op facebook omdat ik nog niet iedereen telefonische heb kunnen bereiken ( familie )

De voorlopige planning is bekend.
    Een grote teleurstelling, maar helaas hebben we geen keuze.

Romy gaat voor 95% zeker geopereerd worden op 4 of 5 december :(

We hebben de artsen gesmeekt om ons in de decembermaand rust te gunnen. Het is voor ons een hele pijnlijke maand waarin we het ook heel moeilijk gaan krijgen.
    De belofte was dan ook dat Romy ergens eind november geopereerd zou gaan worden....helaas dus niet

Romy is 5 op 6 demcember 2011 met spoed opgehaald door de kinder IC uit nijmegen, en daar naar toe overgeplaatst. Wat daarna allemaal is gebeurd hoef ik niet meer te vertellen.

Nu, een jaar later zitten we waarschijnlijk weer op de IC. viert romy weer geen sinterklaas....misschien zelfs geen kerst thuis.

Natuurlijk vieren we sinterklaas eerder voor haar, maar pakjesavond.....nee dat gaan we dit jaar helaas waarschijnlijk weer niet als gezin vieren.

Vorig jaar op 5 december in de avond, heeft Romy zelf naar opa en oma gebeld....zo ziek en benauwd als ze was vroeg ze of sinterklaas daar misschien een cadeau voor haar had gebracht. Dit zijn haar laatste gesprekje geweest....daarna werd het heel stil. pas weken/maanden later hoorde wij haar mooie stem weer
    Alle herinneringen komen in demcember naar boven, we hebben de tijd niet om er te lang bij stil te staan....Ook dit jaar, in december zijn wij er voor Romy. Wij mogen niet klagen, dat kleine dappere meisje is enorm sterk ! en wij zullen er elke minuut van de dag voor haar zijn, en dat doen we met alle liefde.

Ik ben geen sinterklaas, maar waarschijnlijk heeft ze toch liever mama naast haar staan als ze van de O.K komt.
    Dus lieve sinterklaas! Romy heeft gevraagd of ze voor altijd beter mag worden.............DOE JE BEST !

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oh lieverds, ik duim voor jullie!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ook hier worden de duimen gedraaid. Errug jammer dat ze heir geen rekening mee wilden houden in het ziekenhuis. Lijkt me dat zij dat ook wel kunnen begrijpen dat je juist december voor het gezin had willen hebben. Jammer...

8. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    318
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Lieve mamma en pappa van Romy. Lees al een jaar met julie mee. Ik zit met tranen in mijn ogen dit nu ook weer te lezen. Wat erg dat ze niet meer rekening houden met julie gevoelens. Hoop dat 2013 echt julie jaar gaat worden en dat julie ook weer een beetje kunnen gaan leven. Wat afgelopen jaar zijn en worden julie geleefd. Heel veel sterkte met de operatie. En komt er hopelijk niets tussen waar door het weer uitgesteld moet worden.

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Kippenvel :(
    Oh ik hoop dat dit de laatste decembermaand mag zijn dat jullie als gezin weer in het ziekenhuis moeten doorbrengen. En dat jullie volgend jaar met Sinterklaas en kerst een vrolijke maand mogen hebben met leuke herinneringen. Heel veel sterkte met jullie kanjer

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Lieve Romy, papa en mama. Ik volg jullie verhaal nu al een jaar. Ik heb al een hele tijd niet meer gereageerd omdat woorden te kort schieten. Wat moeten jullie doormaken :( Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. Er wordt ook hier nog steeds aan jullie gedacht.

11. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een bericht van Ilona. Tranen in mn ogen. Woorden schieten eigenlijk tekort.

Ik wens jullie alle kracht, beterschap en vooral heel erg veel gezondheid toe!

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ook hier een meelezer, al een jaar.... tranen in mn ogen om je berichtje... wat vervelend dat ze die Ok niet alsnog in november kunnen plannen! Hoe confronterend gaat het weer worden...
    Ik blijf duimen voor jullie kanjer!! En dat 2013 een nieuwe start mag gaan worden!

13. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik hoop dat 2013 een beter jaar gaat worden voor jullie, het mag ook wel eens stoppen, en goed gaan.

14. Maia

Maia Niet meer actief

pfff inderdaad logisch dat het een beladen maand en helemaal datum voor jullie gaat zijn en dat ze dan weer geopereerd gaat worden. ik ga voor jullie duimen, volg jullie nu al een jaar, zelfs mijn man vraagt af en toe hoe het met Romy gaat. ik blijf aan jullie denken en voor haar duimen als ze weer geopereerd wordt.

15. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh men, wat verdrietig en wat spannend weer allemaal. Maar laat ieg die operatie doorgaan nu en goed gaan.

Hopelijk dan nog vele fijne Sinterklazen waarop jullie kunnen terugdenken aan die vreselijke Sinterklaas in 2011 en die enge Sinterklaas in 2012 waarop alles "goed" kwam of in elk geval een grote stap voorwaarts werd gezet.

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    wat naar dat ze weer die december maand in het ziekenhuis door moet brengen.

ik hoop echt dat 2013 een gezond jaar wordt voor jullie.

sterkte

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ah jakkes, wat ontzettend balen dat nu precies in die zware tijd jullie weer in het ziekenhuis zitten...

Ik denk nog steeds heel vaak aan jullie en hoop en bid dat Romy nu toch echt een keer beter mag worden.

*knuffel*

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Zit nu ook weer met tranen te lezen. Het laat ons ook niet los, hoe het jullie allemaal vergaat. Hopelijk word dit een omslagpunt!!!

19. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Lees het bericht van Ilona ook met een brok in m'n keel. Jongens een jaar verder alweer....en weer in december zo veel spanning voor romy en haar familie.

Laten we hopen dat met deze operatie de cirkel rond wordt en de nare periode afgesloten kan worden. Dat Romy in 2013 niet meer zo ziek wordt en steeds een stukje vooruit blijft gaan. Op 4 en 5 december allemaal maar weer positieve energie richting Nijmegen sturen. Zet hem op meis!

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Pfff tranen in mijn ogen van je berichtje Ilona. Ik vind het zo vreselijk sneu voor je meisje :( Ik hoop met heel mijn hart dat 2013 jullie jaar gaat worden. Heel veel sterkte weer...

Deel Deze Pagina