deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Vandaag heeft de chirurg gebeld !
    De voorlopige planning is dat Romy op 4 december opgenomen word, en een hoop onderzoeken krijgt om te bepalen of de operatie mag doorgaan.

Vervolgens gaat ze op 5 december om 08:15 naar de O.K !

Wat voelen wij ons verdrietig met deze datum.
    Vorig jaar lag romy op 5 december nog in het ziekenhuis in Tilburg, wat ging Romy die dag snel achteruit !
    Van sinterklaasavond heeft ze niets gemerkt, Romy was zo benauwd dat ze telkens het bewustzijn verloor.

Nu is ze wel bezig met sinterklaas, zet haar schoen en zingt heel hard liedjes...kijkt sinterklaasfilms en vraagt of hij ook op pakjesavond naar ons huisje komt......ze weet nog niet wat haar boven het hoofd hangt.

Dit doet pijn ! Heel veel pijn !

Maar het geeft ook een heel eng gevoel, we weten niet meteen of de operatie is geslaagd. Dit gaat de toekomst uitwijzen.
    Als romy weer heel benauwd word, en de thorax foto laat een aspiratie zien.....dan weten wij helaas genoeg :(

Maar ook dit jaar in december gaan we keihard vechten, en blijven we wederom positief !

2. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Wat verdrietig allemaal... jammer dat het op deze datum moet...
    Ik hoop dat Romy een hele fijne vervroegde sinterklaas mag hebben en dat de operatie op 5 december goed zal slagen zodat jullie meisje eindelijk eens kind mag zijn!! Wat hebben jullie al wat meegemaakt! Ontzettend verdrietig...
    Heel veel sterkte, hier wordt aan jullie gedacht!

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik hoop ontzettend dat de operatie op 5 december succesvol zal zijn, en dat Romy daardoor niet meer zo vaak het ziekenhuis in hoeft. Dat is toch het mooiste kado van allemaal!

4. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Respect en succes

Groetjes Mupke

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Lieve Ilona,

Ik ben dit topic sinds vandaag aan het volgen. Ik kan niet goed opmaken wat er met jullie kind je is maar ik begrijp wel dat jullie al een hele lange weg bewandeld hebben en dat het einde nog niet in zicht is.

Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen maar ik wil jullie toch een virtuele knuffel geven en jullie ontzettend veel sterkte toe wensen!! Wat ontzettend sneu dat jullie kleine meisje ook dit jaar weer geen sinterklaasavond kan vieren zoals het zou moeten!

Veel sterkte en ik blijf meelezen! Ik hoop echt dat jullie kleine meisje zich snel weer beter gaat voelen en dat de operatie voorspoedig mag verlopen! Knuffel!!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Jeetje, pffff. Wat spannend dat de operatie eraan komt. Maar die artsen luisteren dus helemaal niet naar jullie. Wat een confrontatie steeds. En dan op sinterklaasavond. Het worden spannende tijden. Er wordt hier met jullie meegeleefd. Heel veel sterkte!

(Heeft iemand een adres om een kaartje te sturen?)

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ilona wat naar op 5 december de operatie.
    ik hoop dat ze een fijne sinterklaas voor 5 december heeft en dat dit de 2ste stap naar de gezonde toekomst is want oh wat verdient ze dat!!!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ilona, ik zit met kippenvel je verhaal weer te lezen. Niks, maar dan ook niks word jullie bespaard.

Ik hoop zo dat na een jaar ellende 5 december een "magische" dag gaat worden, de dag van het begin van alle ellende maar vooral de dag waarop het eindelijk eens eindigt.

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Daar heb ik eigenlijk niets op aan te vullen, mooi gezegd!

Ook van mij heel veel sterkte!!

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nogmaals heel erg veel sterkte en kracht toegewenst, ik hoop met heel mijn hart dat het slaagt en blijf aan jullie denken!

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ook vanaf hier word aan jullie gedacht. Wat een oneerlijke strijd en enorm jammer van het zkh dat ze niet met jullie meedenken mbt de datum..erg verdrietig.
    Ik wens romy nog een fijne sinterklaas toe voordat het 5dec is en dat ze er erg van mag genieten!

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Pfff wat vervelend. Ik wens jullie toch nog een fijne sinterklaas, misschien toch maar eerder een feestje geven. Heel veel sterkte komende tijd.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat verschrikkelijk verdrietig voor Romy dat ze weer geen 'echte' pakjesavond vieren kan op 5 december. Laten we hopen dat Sint Nicolaas, beschermheilige van de kinderen, ook voor Romy iets kan betekenen. Ik zal in ieder geval weer een kaarsje voor haar branden. Heel veel sterkte!

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dit zat ik ook te denken, dus ik sluit me aan.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat wordt het weer spannend voor jullie op 5 december... ik hoop zo dat het het gewenste resultaat geeft! Wat moeilijk dat de operatie en herstel nu weer in dezelfde periode valt, lijkt me heel moeilijk voor jullie. Hopelijk hebben jullie volgend weekend een mooie Sinterklaas avond (wij vieren het zelf ook eerder omdat woensdag niet uitkomt met familie) en ik hoop dat Sinterklaas op 5 december zijn allermooiste cadeautje geeft! :)

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Lieve Ilona wat ontzettend spannend..
    het is bijna zover.

Ik had ook jou zo gegund om thuis te mogen zijn, die rust te hebben. Ik hoop zo dat de operatie gaat slagen.
    veel sterkte ik weet ongeveer hoe je je moet voelen.
    hier ook veel herinneringen van vorig jaar.
    sterkte meid.

17. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte gewenst voor de komende operatie. Hopelijk is het keerpunt bereikt en gaat het zometeen de goede kant weer op.

18. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik weet nog goed hoe ik vorig jaar op vijf december in jouw topic postte met de vraag of jullie gezellig sinterklaas aan het vieren waren.
    Later bleek dat dat helaas niet het geval was.

Dit jaar kunnen jullie sinterklaas weer niet vieren op vijf dec maar hopelijk volgend jaar wel. En het zou dan helemaal geweldig zijn als jullie die datum dan ook kunnen vieren als de eerste dag van Romy's herstel!

Ik wens jullie het allerbeste deze komende spannende tijd.

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wat een vervelend nieuws zeg :( ... weer geen pakjes avond op 5 december... Hopelijk wel een succesvolle laatste operatie met een voorspoedig herstel zodat Romy misschien met kerst thuis zal kunnen zijn.
    Lieve Ilona en familie heel veel sterkte komende tijd. Ik zal jullie weer extra in de gaten houden en voor jullie bidden.

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik duim mee voor het mooiste cadeau voor jullie kleine meisje, een geslaagde operatie en nieuw jaar, met stapjes vooruit, samen met haar geweldige ouders!

Deel Deze Pagina