deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Lieve allemaal,

Het is prachtig om telkens weer jullie lieve, meelevende berichten te lezen.
    Dat doet ons zoveel goed !

Vrijdag worden we opgehaald door stichting doe een wens en worden we naar zeewolde gebracht. We gaan overnachten in een hotel of centerparcs de eemhof, en op zaterdag gaat Romy's grootste wens in vervulling..........K3
    Dit alles word en is door stichting doe een wens georganiseerd

Ze gaat als VIP naar het concert, en zal op het einde een meet en greet met K3 hebben.
    De artsen vonden het verstanding om dit nog voor de operatie te doen, zodat ze weer even een portie frisse moed heeft om er tegenaan te gaan.

Ook zoiets geeft een heel dubbel gevoel, het is een prachtig gebaar....maar we beseffen ons ook dat dit alleen bedoeld is voor kindjes die een levensbedreigende ziekte hebben.

Het is bijna 5 december, krijg geen hap meer door me keel........we zijn bang, heel bang !

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Och meid gadverdamme! Hoop dat jullie een beetje kunnen genieten ondanks de schaduw over jullie heen. Wens jullie nogmaals veel warmte liefde en geluk toe en dat 2013 jullie jaar mag zijn als een gezonde happy family.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hey Ilona, ik had al gereageerd op fb maar doe het hier ook nog een keer. Wat ben ik blij voor jullie en vooral voor Romy. Hoop dat ze de tijd van haar leven mag beleven. En ik hoop dat jullie die dag helemaal op kunnen gaan in de wens van Romy zodat ze een onvergetelijke dag met jullie kan hebben en even niet aan alles daaromheen hoeft te denken. Jullie zijn toppers!!! Xxx

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lieve Ilona, ik had al gereageerd in je andere topic. Ik kan mij jullie dubbele gevoel heel goed voorstellen lieverd.

Wij gaan in elk geval een mooie kaars branden 5 dec. en in gedachten bij Romy zijn die dag. Kan je in het kort (als je wilt hoor) uitleggen wat ze gaan doen precies tijdens de operatie? En heb je weer een adres (eventueel via pb) waar we Romy kaartjes e.d. kunnen sturen na de operatie? Veel liefs en sterkte weer toegewenst! :)

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#965 Ons Kleintje, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2012
    wat mooi dat Romy mee mag doen met Doe een Wens,
    een prachtig initiatief voor zieke kinderen.

Sven* ging hier ook naartoe, machtig mooi voor hem en zijn kleine broertje en ouders. deze jongen en gezin ken ik uit het ziekenhuis.

Gelukkig heb je iets aan onze reacties, dan heb ik het idee dat we tenminste (hoe klein ook ) IEts voor je kunnen doen.

Als ik iets voor je zou kunnen doen, dan moet je het zeggen.

Veel sterkte voor nu en ik hoop dat de Grote dag snel is, en dat Romy deze in stabiele toestand tegemoet gaat.

Ik hoop dat je volgend jaar net als ons thuis bent,
    inmiddels zijn wij alweer bijna 10 maanden thuis, na 10 maanden ziekenhuis. Voor jullie is het nu ook tijd om naar huis te mogen.

Liefs

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Wat hoop ik dat deze dag Romy net dat extra stukje kracht geeft om ook dit gevecht aan te kunnen as woensdag.

Papa en mama vergeet zaterdag niet om te genieten van jullie meisje, van hoe zij geniet, lacht en straalt. Jullie weten hoe zwaar het gaat worden, maar misschien dat het jullie ook net dat stukje kracht geeft om de onzekere dag en tijd die komen gaat door te komen. Heel veel sterkte.

7. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in de stad zie ik regelmatig de enorme kolonne ziekenauto's en andere auto's voorbijkomen met sirene voor de "doe een wens" acties. Altijd zo'n dubbel gevoel, wat jij beschrijft, een super dagje uit, maar voor kindjes die je zoveel beter zou gunnen. Slik, ik sta ook met tranen hoor, als ze langskomen!

Nu zijn jullie aan de beurt. Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben en dat Romy geniet!!

En dan de operatie nog, super spannend, vele mensen denken aan jullie en aan de kleine grote meid. Ik duim dat ze iets structureel kunnen veranderen waardoor Romy niet meer zo'n gevaar hoeft te lopen, dat zou zoooo super zijn voor haar en voor jullie en voor haar vooruitzichten :)

8. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Ik hoop dat Romy een hele mooie dag gaat hebben vrijdag!!!
    Ik begrijp ook jullie gevoel, wat lijkt het mij verschrikkelijk om dit mee te moeten maken.....
    Heel, heel veel sterkte en hier wordt aan jullie gedacht volgende week!!!

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ik lees al sinds vorig jaar mee en eigenlijk denk ik elke dag wel aan jullie. Dit is zo bizar allemaal. Ik wens jullie echt onwijs veel plezier met K3 en mijn gedachten zullen er zijn op 5 december.

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat jullie een heel mooi weekend gaan hebben en dat volgende week alles goed mag gaan.

11. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook mijn gedachtes en wensen zullen bij jullie zijn!

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik wens jullie uit de grond van mijn hart een geweldige dag toe morgen! Dat Romy er maar met volle teugen van mag genieten en jullie daardoor ook even kunnen ontsnappen aan alle zorgen en stress....

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik hoop zo dat jullie op dit moment aan het genieten zijn van een heerlijke dag!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik denk aan jullie en hoop op een stralende Romy!

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik hoop dat het leuk was gisteren,
    nog een paar dagen en dan is het zover! ik wens jullie zoveel sterkte toe!

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik hoop dat Romy gisteren een prachtige dag heeft gehad!!

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hopelijk hebben jullie heel erg genoten en even al jullie angsten kunnen parkeren.
    Ik kan me zo voorstellen dat je bang bent; het is allemaal niet niks wat ze gaan doen, maar het geluk mag nu jullie kant weer wel eens op komen. Het moet gewoon goed gaan.
    Heel veel sterkte komende week.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik hoop dat Romy gisteren een TOP dag heeft gehad. En voor vandaag...heel veel Sinterklaasplezier toegewenst met jullie meisjes! :)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Aan de foto en reactie te zien was het super! Helemaal top meis :)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lieve Ilona,

Wat moeten jullie een hoop doorstaan, ook ik lees nog steeds mee en leef mee. ik hoop dat ze een geweldige dag heeft gehad vrijdag en wens jullie en haar zoveel sterkte en kracht toe woensdag!

Liefs kim

Deel Deze Pagina