deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik lees ook net het berichtje van haar oma op Hyves....ik was er al een beetje bang voor. :( Arm klein popje, het is je ook niet gegund hè. Je vecht als een leeuw en iedere keer krijg je weer zo'n zware tegenslag te verduren. Wanneer mag het nou eens goed blijven gaan?! Lieve familie, allerliefste Romy...heel veel sterkte en kracht weer toegewenst. Vanuit Azië denk ik nog steeds aan jullie!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit is het berichtje van Romy's oma:

Connie en Cees
    nou ik wil even reageren op het berichtje van Wendy dat was van een week geleden en het klopt toen ging het redelijk met Romy
    maar sints gisteren is het weer niet goed gegaan met Romy er is weer een longontsteking ontstaan hoge hartslag hoge koorts zo erg dat ze nu weer aan het infuus ligt en aan de zuurstof ze spuugt zowat constant haar zondevoeding ermee uit ze kan niks binnen houden en slaapt veel omdat ze gewoon op is vanmiddag worden er weer longfotos gemaakt de IC artsen zijn er gisteren ook weer bij geweest.en we waren bang dat ze weer terug zal moeten maar gelukkig hoefde dat nog niet maar ze word wel goed in de gaten gehouden
    gr de oma van Romy

3. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    update!!

nou ik wil even reageren op het berichtje van Wendy dat was van een week geleden en het klopt toen ging het redelijk met Romy
    maar sints gisteren is het weer niet goed gegaan met Romy er is weer een longontsteking ontstaan hoge hartslag hoge koorts zo erg dat ze nu weer aan het infuus ligt en aan de zuurstof ze spuugt zowat constant haar zondevoeding ermee uit ze kan niks binnen houden en slaapt veel omdat ze gewoon op is vanmiddag worden er weer longfotos gemaakt de IC artsen zijn er gisteren ook weer bij geweest.en we waren bang dat ze weer terug zal moeten maar gelukkig hoefde dat nog niet maar ze word wel goed in de gaten gehouden
    gr de oma van Romy

4. Dana

Dana Niet meer actief

veel sterkte, we denken nog steeds aan Romy.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Lieve romy en fam!!! sterkte met de volgende te verwerken tegenslag gelukkig hoeft romy niet terug naar de IC!! Romy kanjer dikke knuffel meisje!!

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh meisje meisje lief. We denken zo aan je!

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    oh meisje toch :(
    ik vond dat eerdere bericht al zo extreem positief ineens maar dit was niet wat ik verwachtte daarna :(

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    pff leef nog steeds mee, hou vol kleine meid!!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zet 'm op kanjertje! Je kunt het!

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ook ik leef nog steeds met jullie mee! Wat krijgen jullie het te verduren zeg. Sterkte weer.

11. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Kus en knuffel

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Och meiske toch.
    Veel beterschap!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Ik moest zomaar ineens aan jullie denken en lees de laatste update. :(

Wat vreselijk allemaal zeg. Veel sterkte voor jullie en jullie meisje.

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetjemina zeg! Verschrikkelijk..

Sterkte!!!

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    UPDATE:
    Ilona
    Lieve Allemaal,

Vorige week was het inderdaad aan de orde dat Romy misschien naar huis mocht.
    Niet omdat het echt heel goed met haar ging, maar omdat de thuissituatie toch beter voor haar is.

Helaas is romy vanaf maandag weer heel erg ziek, ze heeft verschrikkelijke aanvallen die haar in een hele gevaarlijke situatie brengen, hiervoor moet ze meteen medicijnen krijgen.

We hebben gisteren te horen gekregen dat Romy voorlopig niet naar huis mag omdat deze aanvallen heel gevaarlijk zijn voor haar. Eerst moet er gekeken worden op welke medicatie ze het beste reageerd.

Ook krijgt romy nog heel veel onderzoeken, waaronder een beenmergpunctie.

De artsen denken te weten wat Romy voor ziekte onder de leden heeft, alleen wil ik dat hier nog niet neer zetten totdat we zeker weten of dit ook zo is.

Liefs,
    Ilona

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Verschrikkelijk weer. Maar aan de andere kant is het wel fijn dat ze in het ziekenhuis "veilig" is en goed in de gaten gehouden wordt. Jee, ik hoop dat jullie dan snel eindelijk (!) weten wat voor ziekte Romy heeft. En ik hoop vooral dat er een behandeling en genezing mogelijk is voor deze ziekte?! Houd jullie taai weer, ik denk aan jullie.

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Heel veel sterkte!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    tjezus....ik hoop dat ze idd weten wat het is zodat ze ook kunnen gaan behandelen op de juiste wijze!!

Sterkte!

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele dikke knuffel!!!

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pfff; wat een klap moet dat zijn. Zo denk je dat jullie meisje bijna mee naar huis mag. En zo ligt ze ineens weer heel ziek te zijn in het ziekenhuis.
    Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe!

Deel Deze Pagina