Ik lees ook net het berichtje van haar oma op Hyves....ik was er al een beetje bang voor. Arm klein popje, het is je ook niet gegund hè. Je vecht als een leeuw en iedere keer krijg je weer zo'n zware tegenslag te verduren. Wanneer mag het nou eens goed blijven gaan?! Lieve familie, allerliefste Romy...heel veel sterkte en kracht weer toegewenst. Vanuit Azië denk ik nog steeds aan jullie!
Dit is het berichtje van Romy's oma: Connie en Cees nou ik wil even reageren op het berichtje van Wendy dat was van een week geleden en het klopt toen ging het redelijk met Romy maar sints gisteren is het weer niet goed gegaan met Romy er is weer een longontsteking ontstaan hoge hartslag hoge koorts zo erg dat ze nu weer aan het infuus ligt en aan de zuurstof ze spuugt zowat constant haar zondevoeding ermee uit ze kan niks binnen houden en slaapt veel omdat ze gewoon op is vanmiddag worden er weer longfotos gemaakt de IC artsen zijn er gisteren ook weer bij geweest.en we waren bang dat ze weer terug zal moeten maar gelukkig hoefde dat nog niet maar ze word wel goed in de gaten gehouden gr de oma van Romy
update!! nou ik wil even reageren op het berichtje van Wendy dat was van een week geleden en het klopt toen ging het redelijk met Romy maar sints gisteren is het weer niet goed gegaan met Romy er is weer een longontsteking ontstaan hoge hartslag hoge koorts zo erg dat ze nu weer aan het infuus ligt en aan de zuurstof ze spuugt zowat constant haar zondevoeding ermee uit ze kan niks binnen houden en slaapt veel omdat ze gewoon op is vanmiddag worden er weer longfotos gemaakt de IC artsen zijn er gisteren ook weer bij geweest.en we waren bang dat ze weer terug zal moeten maar gelukkig hoefde dat nog niet maar ze word wel goed in de gaten gehouden gr de oma van Romy
Lieve romy en fam!!! sterkte met de volgende te verwerken tegenslag gelukkig hoeft romy niet terug naar de IC!! Romy kanjer dikke knuffel meisje!!
oh meisje toch ik vond dat eerdere bericht al zo extreem positief ineens maar dit was niet wat ik verwachtte daarna
Ik moest zomaar ineens aan jullie denken en lees de laatste update. Wat vreselijk allemaal zeg. Veel sterkte voor jullie en jullie meisje.
UPDATE: Ilona Lieve Allemaal, Vorige week was het inderdaad aan de orde dat Romy misschien naar huis mocht. Niet omdat het echt heel goed met haar ging, maar omdat de thuissituatie toch beter voor haar is. Helaas is romy vanaf maandag weer heel erg ziek, ze heeft verschrikkelijke aanvallen die haar in een hele gevaarlijke situatie brengen, hiervoor moet ze meteen medicijnen krijgen. We hebben gisteren te horen gekregen dat Romy voorlopig niet naar huis mag omdat deze aanvallen heel gevaarlijk zijn voor haar. Eerst moet er gekeken worden op welke medicatie ze het beste reageerd. Ook krijgt romy nog heel veel onderzoeken, waaronder een beenmergpunctie. De artsen denken te weten wat Romy voor ziekte onder de leden heeft, alleen wil ik dat hier nog niet neer zetten totdat we zeker weten of dit ook zo is. Liefs, Ilona
Verschrikkelijk weer. Maar aan de andere kant is het wel fijn dat ze in het ziekenhuis "veilig" is en goed in de gaten gehouden wordt. Jee, ik hoop dat jullie dan snel eindelijk (!) weten wat voor ziekte Romy heeft. En ik hoop vooral dat er een behandeling en genezing mogelijk is voor deze ziekte?! Houd jullie taai weer, ik denk aan jullie.
tjezus....ik hoop dat ze idd weten wat het is zodat ze ook kunnen gaan behandelen op de juiste wijze!! Sterkte!
Pfff; wat een klap moet dat zijn. Zo denk je dat jullie meisje bijna mee naar huis mag. En zo ligt ze ineens weer heel ziek te zijn in het ziekenhuis. Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe!