Lieve familie van Romy, Morgen de dag dat jullie jullie meisje weer naar het ziekenhuis moeten brengen, woensdag de grote dag van de operatie.... Wat zullen jullie een angst hebben..... Ik wens jullie alle kracht toe die nodig is om jullie hier doorheen te slaan! Steun op elkaar........ Ik hoop dat Sinterklaas jullie het allerbeste geschenk ooit geeft; een geslaagde operatie en een zeer voorspoedig herstel voor Romy! Zodat jullie nog vele, vele jaren van elkaar kunnen genieten en met zijn allen Pakjesavond kunnen vieren op de dag dat het gevierd zou moeten worden! Nogmaals; heel veel sterkte! Hier gaat morgen en woensdag weer een kaarsje aan! Romy, kleine kanjer; zet hem op meissie!
Woensdag de grote dag...wat verschrikkelijk spannend moet dit voor jullie zijn. Heel veel sterkte. Romy kleine vechter,je kan het!
Ik wil jullie echt heeeeel erg veel sterkte wensen. Wat is jullie kleine meid toch een vechtertje. Ik ga morgen zeker een kaarsje laten branden voor jullie kleine meid.
Heel veel sterkte voor morgen. Zeg nooit zo veel in dit topic maar lees het wel altijd. Wens jullie heel veel sterkte.
veel sterkte voor morgen, vandaag naar het ziekenhuis ivm morgen las ik hierboven. Hopelijk is Romy er sterk genoeg voor en ik hoop dat jullie nog voldoende kracht hebben om door te gaan.
Lieve Romy, Zet hem op stoere kanjer! We blijven voor je bidden en duimen en hopen dat de operatie gaat lukken. Vandaag naar het ziekenhuis en dan morgen de grote dag. Hopelijk ben je niet al te zenuwachtig. Voor nu even een hele dikke knuffel!! Lieve Ilona, Je bent een top mama van een hele stoere kleine vechter. blijf hoop en kracht houden hoe moeilijk dat ook is, want dat heeft je gezin nodig in deze nog steeds zware tijd! Hopelijk gaat de operatie zoals gedacht en mag je kleine stoere k3 fan over een tijdje weer gezonder het ziekenhuis uit lopen! Ook voor jou een dikke knuffel en wat positieve energie! Jij en jou gezin kunnen het! We blijven aan jullie denken! Liefs Marja
Zet hem op Romy je kan dit ook weer overwinnen. You go little girl. Heel veel succes en sterkte toegewenst voor morgen
Morgenochtend de grote dag. Mijn hemel, kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik hoop zo dat morgenavond rond dit tijdstip alles achter de rug is en de operatie geslaagd is. Kom op Romy, je kunt het!! Je hebt de artsen al een jaar lang versteld laten staan, doe dat nog 1x.
veel succes morgen, dat sinterklaas maar het mooiste cadeau ooit kan geven een goede operatie dan kan de kerstman en goed herstel geven. sterkte voor heel het gezin...