Heel veel sterkte straks lieverds, ik denk aan jullie vanuit Singapore! Romy, kom op kleine vechter, word alsjeblieft weer beter!
romy heeeeeel veel sterkte vandaag. ilona ook voor jou en de rest van je gezin heel veel strekte. voor andere mensend ie geen kans hebben voor een kaars hier kan je er ook 1 aansteken Een kaarsje aansteken voor hoop, geluk, beterschap en liefde met Wenskaarsje.nl groetjes wendy
Hier ook iemand die al een jaar met jullie meeleeft. Heeeeel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal!
Ook kaars aangestoken , die gaat niet meer uit hier! Kom op Romy, je kunt het! Ilona en familie, ik denk aan jullie! Lieve groet, trotsemammavan1
Lieve Romy, ouders en familie. Heel veel sterkte vandaag! In gedachten bij jullie! (kaarsje is aangestoken inmiddels)
Geen idee hoelang de operatie gaat duren. Ik hoop zo dat alles achter de rug is, en de operatie is geslaagd. Kom op Romy!!!
De oma van Romy schreef net op Facebook dat de operatie achter de rug is en dat het goed was gegaan. Romy hoefde ook niet aan de beademing! Goed gedaan meisje!
Wat een super goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed gedaan Romy, bewijs maar weer eens wat een super vechter je bent.
Ohhh wat fijn dat de operatie achter de rug is en goed is gegaan. Goed gedaan meid en nu hopen op het gewenste resultaat!!
Wat een geweldig nieuws !!! Toch een sinterklaas om nooit te vergeten en nu hopen op goed resultaat !!