Update Wil je van het ziekenhuis naar Ronald mc Donald huis lopen, omdat je meisje lekker ligt te slapen......spuugt ze zich voor de 2e keer helemaal onder ! Ik weet het niet meer
Ach wat slingert het weer heen en weer met dit arme meisje Je snapt gewoon niet waarom het zo moeilijk is op te lossen he, maar dat is het dus wel blijkbaar Ze kan dus blijkbaar niet zittend slapen, of dan braakt ze alsnog, waarom braakt dat meisje dan steeds Bah, wat een kwetsbaar leventje en wat een zorg. Hoop dat de operatie toch heeft geholpen, dat dit alleen een "tegenvaller" is ofzo.
Zoals ik begrijp heeft de operatie niet geholpen... operatie moest braken onmogelijk maken en nu is het al 2 keer gebeurd... Heel veel sterkte in deze zo moeilijk en zware tijd voor jullie!!!
Las ik eerst de goede berichten, en daarna toch weer de minder goede Arme Romy, ik had zo gehoopt dat de operatie waar ze zo tegenop zagen zou helpen. Hopelijk is dit alleen maar een tijdelijke tegenslag en gaat het snel beter. In gedachten en onze gebeden zijn jullie bij ons, sterkte.
ik kan voorstellen dat je dan ook niet meer weet wat je moet doen. Tenminste ik heb wel dingen meegemaakt en dan nachts elke keer dat ik wakker werd gebeld hoe het ging. Je moet proberen fit te blijven iilona, en waarschijnlijk wordt er nu toch niets gedaan voor morgen half negen. Nu proberen te slapen en wanneer je vannacht wakker wordt meteen bellen. En er voor acht uur weer zijn voor het artsen bezoek. Sterkte
Jeetje wat een onmacht, weet niet wat ik kan zeggen behalve heel veel sterkte en hopen op een wonder.
wanneer houdt die ellende nou toch op voor het meiske er der familie echt vreselijk. hoop dat ze niet nog meer heeft moeten braken.
Alle woorden zijn niet goed genoeg..... weet niet wat ik moet zeggen! Ik leef zo ontzettend mee met hun! Ben deze week vaak in het Radboud geweest en m'n gedachten zijn echt zo vaak bij hun allemaal! Ilona hou vol! Hoop dat je goed met de doktoren kunt overleggen.....heel veel sterkte Romy en familie!
Wat vreselijk is dit om te lezen. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met Romy. Heeft er iemand misschien een adres om een kaartje naar te sturen? Ilona en manlief veel sterkte toegewenst.
Wat vreselijk weer Ik hoop zo dat het nu eens voorspoedig mag gaan...ze heeft deze ellende niet verdiend. Sterkte weer voor allemaal...
Het blijft ze niet bespaart allemaal. Laatste update: Volgende week komt er overleg over hoe nu verder. En de jongste heeft een nachtje in het Radbout gelegen ivm opgelopen virus in het zkh bij Romy. Zij zit nu aan de puffers en prednison en mag voorlopig niet bij haar grote zus in de buurt komen...
Mijn hemel, hoeveel kunnen ze nog hebben? Als ik me niet vergis ging de vakantie in Turkije erg goed, je zou het gaan overwegen om daar naar toe te emigreren.
Ach gos, dat kleine lijfje, dat kleine meisje wat eigenlijk geen kind kan zijn omdat ze zo ziek is en steeds in het ziekenhuis ligt. En dan hoe het moet zijn voor de ouders....pffff..... Wat is het leven soms ontiechelijk hard!