Hoi Ilona, wat fijn dat Romy opknapt en dat ze weer praatjes heeft geniet ervan! ik begrijp de update niet helemaal. ik denk het volgende maar ik weet niet of het klopt. Dachten ze dat Romy zich verslikte maar was ze verkouden en reageerden haar longen hier zo heftig op dat ze hierdoor extra zuurstof nodig heeft gehad? en Romy is hierdoor zieker dan verwacht werd (dus slechtere longen dan werd gedacht) omdat haar longen nu zo heftig reageren op het virus? In elk geval Ilona Boy en Romy heel veel sterkte! want Romy is nog niet thuis. ik ben benieuwd waar ze mee komen uit het spoedoverleg volgende week. Spannend. Hopelijk kunnen jullie met kerst en oud en nieuw thuis zijn, en het samen vieren. Vorig jaar zat ik op 1ste kerstdag met 1 van de tweeling op de EHBO en daarna weer een opname, tot eind januari. Niets aan in het ziekenhuis, de wereld draait door. Dan is het heel hard om te zien dat jij stil blijft staan, in het ziekenhuis.
ons kleintje wat ik begreep dachten ze dat er iets kleins was waardoor ze elke keer zie ziek was maar nu lijkt het toch wat groter en meer te zijn dus gaan ze haar verder onderzoeken. ze dachten inderdaad dat ze zich weer verslikt had tijdens het spugen wat niet meer mogelijk zou zijn door de operatie die ze net gehad heeft.. maar ze bleek zich niet verslikt te hebben maar "gewoon" een verkoudheidje te hebben waardoor ze dus met spoed naar de ic moest en bijna geintubeerd is. dus het lijkt erger maar de artsen gaan nu wel meer onderzoeken gelukkig. hopelijk is ze met kerst thuis al is het maar voor alleen die dagen
@miss geul dank je voor de verduidelijking. Maar dat zou betekenen dat de operatie dan wel geslaagd is?
Ja dat haal ik er juist ook uit. Of ieg dat er geen signalen zijn dat de operatie niet geslaagd zou zijn. Maar wel schrikken dat haar weerstand zo laag is dat ze snel zo ziek is. Maar misschien ook niet raar na alles wat gebeurd is. @Ilona, misschien ook een idee om haar in overleg probiotica te geven?
Heb weer een update gevonden, is van ongeveer 6 uur geleden. Romy is van de IC af ! Dit is voor haar beter omdat ze daar heel angstig was. Eigenlijk moest ze nog wel even daar blijven......mocht het nu toch weer fout gaan op de afdeling, is de IC er zo weer. Werd net wel gebeld dat er een uitdraai is gemaakt van haar hartslag ... Deze was erg onregelmatig en moet de kinderarts even nakijken. Romy heeft in rust ook altijd een hele lage hartslag, dus word tijd om ook dat te onderzoeken. We weten nu dus dat Romy heel ziek is geworden door een onschuldig virusje, en dat er nog veel moet gaan gebeuren aan onderzoeken om te kijken wat Romy zo ziek maakt ! Maar Romy is een bikkel, ze heeft het nu WEER bewezen !!! Nu hopen dat ze snel weer van het zuurstof af kan, helaas heeft ze nu het masker weer op
wat fijn voor Romy dat ze van de IC af is! als zij zich daar beter bij voelt. wel spannend. sterkte Romy Ilona en Boy, en hoe gaat het met de andere dochter, is die inmiddels al uit het ziekenhuis?
Fijn dat ze van de IC af is. Hopelijk weten de artsen snel wat haar zo ziek maakt, en kan er een plan van aanpak opgesteld worden om Romy beter te maken en thuis te krijgen.
Lees net op FB dat Romy nu ook een blaasontsteking heeft en 5 dagen antibiotica krijgt via infuus... Er wordt jullie ook niets bespaard; heel veel sterkte!
Ah, maar misschien daardoor zo snel zo ziek van een "kleine verkoudheid"? Super zielig voor het meisje. Wel maar gelukkig dat ze dit hebben onderzocht zeg, jeetje!! Heel veel beterschap weer!
Ik ben ook alle dagen aan het kijken op dit topic of er al verbetering in zit...... Hopelijk gaat het nu langzaam wat beter met Romy en kunnen jullie misschien een dag met kerst naar huis met haar. Heel veel sterkte maar weer.
ik hoop dat hier geld geen nieuws is goed nieuws. haar facebook blijft ook stil.... ik blijf aan jullie denken