Op dit moment staat er nog geen nieuws weer op facebook. Wel is Ilona een weblog begonnen met daarin het verhaal van romy. Hierbij de link: Weblog deel 1 - www.hetlevenvanromy.nl
zo dat zit ik toch met tranen te lezen, wat moet je als ouder toch sterk zijn voor je kind. ilona ik hoop dat het snel weer beter gaat. ik las net wel op fb dat romy en ilona in nijmegen zijn en dat de papa en zusje terug naar huis zijn. wat zwaar voor hun allemaal.
Vreselijk om te lezen wat ze allemaal al hebben moeten doorstaan. Woorden als 5% overlevingskans, nadenken over een uitvaart, kasplantje.... vreselijk. Dan breekt toch je hart.
dus Romy is ook te vroeg geboren. Fijn om het plaatje nu compleet te hebben door te weten hoe het hele verhaal zit, wat een vreselijk verhaal en deels ook heel herkenbaar jammer genoeg. Sterkte Ilona, het is onmenselijk wat jij als moeder meemaakt!
Goh ja als je dat terug leest komt die herinnering van vorig jaar weer helemaal terug. Wat een kanjer is Romy!
wat een heftig verhaal zeg jemig wat hebben jullie maar vooral Romy moeten vechten. Hopelijk komt het snel tot een eind en kunnen jullie eens van elkaar genieten ipv steeds weer naar het ziekenhuis en die onzekerheid
Pff, onze kindjes zijn haast even oud (25-5-09, met 31 weken). Doet me weer beseffen hoeveel geluk we hebben gehad. Hoe oneerlijk jullie situatie is en hoe goed jullie daarmee omgaan. Hoop dat jullie met de feestdagen toch een beetje van jullie gezin kunnen genieten..
Mag ik vragen in welk zh je bent bevallen? Onze zoon (31 wk) is bijna zelfde datum. Las net stukje in het AD met een mooie foto van romy en haar mama.
@Mystify; Ik ben in Roosendaal (NB) bevallen maar direct overgeplaatst naar het Sophia in Rotterdam. Jij?
Wat een heftige maand staat Romy te wachten in Januari. Hopelijk mag ze haar kerstdagen thuis door gaan brengen.
Heeeeel veel sterkte weer voor jullie! Het houdt ook maar gewoon niet op allemaal he! Dikke knuffel, ik duim nog altijd voor de kleine Romy dat het beter gaat!