deel 2 ZP medeleven-topic aan Romy, Ilona en familie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Denise, ik ben in Veldhoven bevallen, maar onze jongens zijn zo goed als van zelfde datum en termijn..ben nog niemand tegen gekomen met zoon van sept 2009 geboren met 31 wk:)

Twinkel star bedankt voor kranten stukje. Kan zelf met iPad niet fotos plaatsen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik eerst ook niet maar met de app picup kan het wel.

3. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte maar weer!!!

4. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    Wat vreselijk allemaal heel veel sterkte

Ik kan het niet vinden op de ad kan je Miss de link neer zetten

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik hoop dat met de kerstdagen jullie een beetje rust word gegund, en jullie met het gezin kunnen genieten.

Merry x-mas Romy!!

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ook ik wil jullie met deze kerst weer veel sterkte wensen!!!
    Dikke knuffel!!!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dank je wel!!

@ilona en Romy, fijne kerstdagen, ik denk dat jullie nog in het ziekenhuis zijn. Vorig jaar waren wij ook met kerst in het ziekenhuis, :( niet leuk. Hopelijk zijn jullie volgend jaar ook met zijn allen thuis.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Met kippenvel op mn huid heb ik de weblog gelezen! Wat verschrikkelijk wat ze al hebben meegemaakt met die lieve kleine romy! Ik hoop echt zo dat er heel snel een positief einde komt voor romy! Zo klein en al zo vaak voor je leven te moeten vechten is toch iets wat je je kinderen wilt besparen!

Heel veel sterkte,kracht en beterschap! X

9. Ons Kleintje

nu pas zag ik dat er een weblog 4 was bijgekomen op de site van romy,
    misschien volgende week (na 22 dec) naar huis in afwachting op de operatie. Hoop het zo dat jullie nog een paar dagen thuis mogen zijn, in elk geval dan met oudjaar.
    fijne 2de kerstdag,
    ik denk aan jullie

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Dit stond er nu op facebook, is van een paar uur geleden geloof ik.
    Dus op 1ste kerstdag is ze naar huis gemogen.

Lieve allemaal,

Vandaag hebben wij Romy mee naar huis mogen nemen met monitorbewaking.
    Ik zal morgen haar website bijwerken.

... Wij wensen morgen iedereen een fijne 2e kerstdag toe.

Liefs,
    Ilona

Ilona en fam. ik wens jullie ook een hele fijne 2de kerstdag toe! Wat heerlijk dat jullie meissie nu even thuis is, maar wat een onzekerheid ook nog.

11. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Wat fijn dat Romy met de kerst lekker bij papa en mama thuis is!!
    Veel sterkte, jullie zijn er helaas nog niet..

12. Ons Kleintje

Oh wat fijn! Thuis met kerst!!!

13. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie iig even thuis zijn. Geniet ervan zoveel als mogelijk is.

14. Ons Kleintje

ik hoop dat jullie hebben genoten, alvast de allerbeste wensen voor 2013!

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Fijn dat Romy de kerstdagen samen met haar familie thuis heeft doorgebracht!!

16. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Geweldig dat ze met kerst thuis was :) Is er nog nieuws ook van daarna?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik begreep van hun weblog dat het naar omstandigheden redelijk met Romy gaat. Ze hebben een monitor thuis, waardoor ze haar goed in de gaten kunnen houden. Ze spuugt alleen nog veel en klaagt over buikpijn. Maar ze hopen haar thuis te kunnen houden tot aan de operatie.

18. Ons Kleintje

ik hoop ook zo dat ze thuis kan blijven tot aan de operatie, naast dat het natuurlijk voor het gezin veel fijner is (ik hoop wel dat ze kinderthuiszorg krijgen/ ondersteuning bij de verzorging van Romy en ontlasting van het gezin) is het voor Romy veel veiliger betreft virussen. Want in het ziekenhuis wordt je veel sneller ziek dan thuis. De artsen en verpleegkundigen nemen vanalles mee van zieke andere patienten.
    Ook thuis kun je niet iedereen uitnodigen, geen verkouden mensen over de vloer en geen grote groepen mensen, niet op verjaardagen en niet naar het kdv (ook niet even binnenlopen om een ander kindje op te halen). Ik denk dat Ilona dit ook weet, bij ons is het doktersadvies.

we hebben zelf vaak meegemaakt dat mijn zoontje tijdens een opname, nadat hij herstellende was, weer opnieuw ernstig ziek werd, vanwege een virus/bacterie uit het ziekenhuis.

19. Ons Kleintje

hoi Ilona, ik heb net weblog 5 bekeken.

Moest Romy lang stil liggen in het ziekenhuis? ik weet niet hoe haar ontlasting is, maar misschien heeft ze last van haar darmen doordat ze weinig heeft bewogen. in combinatie met ziekte kunnen die wel eens gaan verstoppen. Daarvan ga je dan ook braken, wanneer de doorgang niet goed is.
    Ik wil je niet onzeker maken, maar misschien heb je er wat aan.

De chirurg zal er vast naar kijken.

Hopelijk is het niets ernstigs, en hopelijk kunnen jullie lang thuisblijven, tot aan de operatie.
    ik kan me voorstellen dat je schrikt van de dipjes, zeker als ze in de 70 zitten. hoeveel mag hij zijn? je kunt het apparaat ook instellen dat hij na een minuut pas afgaat, heb je een Nelcor?
    eerst wisten wij dit niet namelijk (ook van het ziekenhuis) en hoorden we alle piepjes. we hebben later uitleg gekregen van het bedrijf dat ze verhuurt.
    Als je vragen hebt dan kun je me pben dan kan ik je een telefoonnummer mailen van het bedrijf dat ze verhuurt.
    Goed uiteinde en op naar een TOP 2013

20. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie ook even een heel fijn 2013 wensen. Dat het maar een heel veel beter jaar mag worden!!!!

Liefs

Deel Deze Pagina