Wij wensen jullie een heel fijn 2013. Hopelijk het jaar dat de operatie van Romy gaat slagen, en jullie eindelijk eens rustig adem kunnen gaan halen.
Er stond weer een nieuwe update op facebook. Ze weten nu de datum voor de volgende operatie weer. Vandaag gaan we 2012 afsluiten, en beginnen we 2013 weer vrij snel in het ziekenhuis ! 10 januari word romy opgenomen, en 11 januari zal Romy weer geopereerd gaan worden...... We wisten dat het moest gaan gebeuren, maar het is nooit een telefoontje waar je op zit te wachten !
Ik hoop da jullie vanavond kunnen genieten. Gaat Romy kijken naar het vuurwerk of laten jullie haar slapen? Veel sterkte alvast 11 januari.
Ik heb weer een update, helaas niet zo'n goede, En dan ineens na een gezellige avond word Romy enorm ziek ! Dit kan de operatie a.s vrijdag weleens in gevaar brengen Neeee, ik had zo gehoopt dat het goed zou blijven gaan. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en dat de operatie gewoon door kan gaan vrijdag.
Oohhhh, nee niet weer. Ik hoop dat Romy weer net zo snel opknapt als ze ziek is geworden en de operatie niet in het gedrang komt.
O bah, niet weer. Ik hoop van harte dat het niet erger wordt en dat ze wél geopereerd kan worden. Sterkte!
Heb weer een update, is van 6 uur geleden. Romy nog steeds hele hoge koorts, maar gelukkig geen problemen met haar longen....dus het lijkt gewoon op een ordinair virus ! Morgen heb ik een belafspraak met de kinderarts, dus ben benieuwd of de planning voor a.s vrijdag door kan gaan.