Wow wat heftig weer. Ik vind het zo knap dat ze zich zo sterk houden. Je moet wel voor je kind, maar de angst lijkt me zo ondraaglijk groot. Petje af voor Romy en haar familie.
laatste update tot nu toe Ilona Verharen 23 uur geleden Pffff ben zo ziek ! Komt helemaal niet uit, wil zoveel mogelijk bij mijn mupke zijn....maar word nu even keihard terug gefloten Demi is ook behoorlijk ziek ( stomme virussen ! ) 't zit allemaal niet mee.....Romy blijft ook enorm benauwd, dus ook dat gaat niet vooruit......even een emo momentje
Ilona het is heel begrijpelijk dat het je allemaal (even) teveel wordt. Ik begrijp dat heel erg baalt dat je nu ziek bent maar gun jezelf wat rust voor zover het kan. Ik duim met je mee en wens jullie heel veel liefs en geluk toe! Je bent een sterke vrouw, dat heeft je dochtertje wel van je meegekregen!!!
Logisch dat het je even veel word. Je bent al meer als een jaar in touw, en leeft al meer als een jaar in angst. Sterkte!!!
Update van Ilona. De website van Romy is tijdelijk uit de lucht Ben al aan het mailen en het zal om een storing gaan die een aantal website's heeft getroffen.....hopelijk is het probleem volgende week opgelost ! Dus maar even een update via facebook. Romy word volgende week ( 22 januari ) geopereerd. We hebben geen tijd meer om te wachten aangezien romy heel veel blijft braken, en de kans op verslikken dus ontzettend groot is. ... De operatie is nu wel heel risicovol i.v.m de longontsteking, en de narcose die nu langer duurt dan de vorige keer. Er word een re-fundoplicatie gedaan, een bronchoscopie en een slokdarm onderzoek. Als de operatie weer geen succes heeft, krijgt Romy een jejunostomiesonde ( voeding over de darmen ) Het is enorm spannend, maar staan helaas met onze rug tegen de muur !
Lieve Romy, Ilona, Boy en Demi, heel veel sterkte deze moeilijke tijd en de 22ste gaan hier in huis alle kaarsjes voor jullie aan.
Die sonde zou als het goed is het braken moeten stoppen. Maar hopelijk slaagt de operatie en is het niet nodig!
info over de sonde http://www.isala.nl/patient/patientenfolders/Documents/6166.pdf dus 22 januari, wel fijn dat er nu iets gedaan wordt, wel heel spannend. sterkte
Heel veel sterkte 22 jan. Wat moet me dat een vreselijk idee lijken. Je staat met je rug tegen de muur en geen opties meer hebben. Moeten of ze kan of niet. Vreselijk wat heftig. Ik heb de info gelezen over de sonde (dank voor de link!). Pffffff dat is ook nogal wat.