Veel sterkte voor jullie, ik ben blij om te lezen dat jullie zoveel goede hoop hebben! Het komt dus toch goed met Romy, al is het met een sonde.
Hoop dat het vandaag wat beter gaat? Dat ze minder pijn heeft? Sterkte bij het grote overleg morgen, zal wel weer heel confronterend zijn. Ik denk aan jullie, sterkte lieve mensen en dikke knuffel voor jullie dappere Kanjer!
Sterkte maar weer en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik hoop echt van harte dat het ietsje beter gaat. En ook heel veel sterkte voor het gesprek van morgen.
Heb weer een nieuwe update, hij is van vanmorgen. Helaas nog weinig verbetering met Romy, ze blijft koorts en pijn houden ondanks alle medicatie. ... Romy begint nu ook veel gewicht te verliezen omdat ze echt niets wil eten en wat ze eet komt er ook weer vrijwel meteen uit. Maandag weet ik meer te vertellen over de vervolg stappen. Pffff, wat een achtbaan weer en wat heb ik met Romy en haar familie te doen. Kom op meisje!
vreselijke update van Ilona: Helaas hebben we Demi terug naar Tilburg moeten doen. Romy word zieker en zieker, en Boy en ik blijven deze nacht dan ook allebei bij Romy......wat een hel is dit !!! Lieve Romy, meissie kom op vecht en laat zien dat je het kunt
Ik las het ook net Heb ze heel veel sterkte gewenst. Hoop zo dat het een keer eens goed komt! Duurt nu echt veel te lang.
Pffff ik heb hier echt geen woorden voor wat een hel. Ik vindt het zo erg allemaal. Heel veel sterkte .