Wat verschrikkelijk om te lezen weer! Was al een tijdje niet geweest en hadgehoopt goed nieuws te lezen Heel veel sterkte!! X
ja misschien omdat ze koorts had dat ze de dosis van deze maand niet mocht (dat het wordt uitgesteld) tenminste dat is hier het beleid van de synagis. Beterschap Romy, ik kwam even kijken of er een update was.
Jeetje van een verhaal. Het is wel een gebed zonder end voor jullie zeg. Strekte met Romy! Ik hoop zo dat dit kleine meisje eens van haar welverdiende jeugd kan gaan genieten
Ik ben een stille meelezer maar wil nu toch echt even heel veel sterkte en kracht toewensen... dat jullie meiske maar snel op mag knappen!
is er nog een update geweest? ik hoop zo dat ze de kans heeft om op te knappen en dat het dieptepunt van het rs al is geweest. wat een K virus. mijn kleinte heeft hierdoor liggen vechten voor dr leven afgelopen dec.. heel veel sterkte allemaal! romy je kan het
Update van vannacht: Lieve allemaal, Even een korte update voor het slapen gaan. Romy knapt erg moeizaam op. ... Het ene moment heeft ze koorts, en het volgende moment heeft ze flinke ondertemperatuur. Ook heeft Romy de laatste nachten extreme bradycardie's ( hartslag in rust rond de 40/45 slagen p/m ) Hierdoor zijn nu ook de neuroloog, klinische genetica en cardioloog in consult gevraagd. Vermoedelijk is er iets mis met de aansturing naar het hartje ( mogelijk vanuit de hersenen ) Romy heeft totaal geen energie meer, en slaapt dus erg veel......maar dat maakt je sneller beter zeggen ze ! Dus we hopen dat we dat ook snel gaan zien...
Kan me nog herinneren dat ze toen onze zoon in het zh lag ze zeiden dat brady's, temp en tegelijk ademen,drinken en slikken(misschien ook verslikken?) idd een ontwikkeling is in de hersenen. Hopelijk brengt de neuroloog een oplossing. Kan me voorstellen dat rs en griep samen voor verder gezonde kinderen al uitputtend en gevaarlijk kan zijn laat staan als je longen afgelopen jaar al meerdere klappen hebben gehad. Sterkte meisje en papa en mama natuurlijk ook!
Elk klein stapje is er 1.Wat moet het moeilijk zijn om je meisje zo te zien vechten. Ondanks dat ze veel tegen slagen op haar weg krijgt,blijft Romy een vechter. Een sterk meisje wat blijft doorgaan om beter te worden.