Jeetje..... Wat een strijd moeten jullie leveren! Ik kan me niet indenken hoe zwaar dit moet zijn! Heel veel sterkte!
Ook ik kijk iedere dag even en iedere keer ben ik blij dat romy zo blijft vechten. Ik kan me niet voorstellen wat voor hel het moet zijn om je meisje zo te moeten zien vechten keer op keer en verder niks te kunnen doen dan positief blijven. Ik wens jullie dan ook heel veel kracht en sterkte toe om die positiviteit te behouden.. Romy.. je bent een echte mega romy! keep on fighting girl!
De oma van Romy reageerde net op mijn status op fb, heb haar gevraagd hoe het met Romy ging. En Romy gaat met kleine stapjes vooruit!
hier ook die rotkoorts, vrijdag werd mijn zoontje ook opgenomen, maar we mochten weer naar huis gelukkig na controles. Er heerst iets van een RSvirus-griep combinatie zegt de kinderarts, waar je 1 a 2 weken last van kunt hebben. Zo ook mijn kindjes, Maar Romy kan dit beter maar niet hebben, met haar slechte weerstand. Sterkte Romy.
Wat een kanjer is het toch die lieve Romy! Kom op meisje, word snel weer beter hoor! Weet iemand of kaartjes e.d. nog gewoon naar de IC van het Radboud gestuurd kunnen worden?
Goed te lezen dat ze kleine stapjes vooruit gaat! Hoop dat het vele slapen haar indd goed doen en ze zo weer op krachten kan komen! Sterkte mama en papa van Romy! Beterschap Romy!