4 kilo, jeetje. En wat erg toch, weer zo'n operatie voor het arme kind Maar hopelijk wel weer een hoopgevende stap. We leven met jullie mee! Je kunt niet anders, alle kansen voor Romy's gezondheid moet je grijpen denk ik zo.
Wat vreselijk heftig allemaal... ik ben er even helemaal stil van.. Ik wil jullie veel sterkte toewensen en hoop dan dat deze sonde hulp zal bieden..
jemig wat een heftige update weer Niet alleen voor Romy maar ook voor Ilona en Boy heftige tijden. Lijkt me zo erg om je kindje zo te zien. Zo ziek en afgevallen en dat ze amper mag eten. Zoveel onzekerheden Dikke knuff voor het hele gezin!!
Wat een heftige update zeg... Hoop dat ze snel een datum prikken en dat Romy dan weer kan gaan opknappen. Heel veel sterkte voor iedereen on haar heen!
Betekent dit dat ze straks met die sonde niet meer zelf mag eten? Wat vreselijk naar moet dat zijn! Ik kan me voorstelle dat dit voor Ilona moeilijk is om te accepteren. Laten we hopen dat het een tijdelijk maatregel is, die ervoor zorgt dat Romy aan kan sterken terwijl de artsen tijd hebben om een betere oplossing te bedenken. Wel goed om te lezen dat ze al die nare virussen en ontstelingen weer van zich afgeslagen heeft. Wat een enorme veerkracht heeft dit meisje toch! Het is een bijzonder kind.
ik weet niet hoe het is voor een groter kind, maar mijn zoontje mocht ook lange tijd niet eten, rond de tijd dat hij 8 maanden was mocht hij 3 weken niet eten, en toen hij 10 maanden oud was mocht hij ook 3 weken niet eten. Hij kreeg toen voeding over een lange lijn. In het begin had hij zin in drinken, maar na een paar dagen verging dat. Hij taalde er niet naar, ook niet toen ik zijn tweelingbroertje eten gaf naast zijn bedje. Ik hoop dat Romy dat straks ook heeft, dan is het voor ilona wat makkelijker. ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf geen moeite mee had. natuurlijk was dit ook omdat ik wist dat het tijdelijk was, en hij was erg ziek dus dat kwam op een tweede plek. Ik gaf hem meer aandacht op een andere manier, bijvoorbeeld uitgebreide massage, beetje ter compensatie. eten is natuurlijk gedeeltelijk gezellig door de sfeer, het samenzijn. Romy kan straks bijvoorbeeld erbij zitten aan tafel zonder hongergevoel te hebben, zo zie ik het voor me.
ilona wat super heftig moet dit zijn, ik wil jullie heel veel kracht toewensen om ook deze hindernis te overwinnen. en mijn respect wat is romy en heel jullie familie mega sterk echt meid.
Wat een ontzettend heftig besluit. Het zal vast zwaar vallen voor Romy (en de rest) dat zij als enige straks niet meer mag eten. Nu maar ontzettend hopen dat met de sonde het braken stopt. Dan is het niet voor niets en kunnen Romy en familie hopelijk een toekomst met minder zorgen tegemoet. Heel veel liefs, geluk en gezondheid jullie kant op!
Bah wat heftig en naar. Ik ken niet de hele geschiedenis van Romy, maar ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Hopelijk doet die sonde zijn werk.
Ik hoop ook dat het gauw zover is. En dat het dan een stuk beter met Romy zal gaan. Pfff wat ontzettend heftig dit.