Update op Facebook dat ze als het goed is woensdag geopereerd en dat het helaas weer een buikoperatie wordt ipv laparoscopsich. Ze krijgt ook een katheter zodat ze de maagsappen uit haar maag kunnen halen. Zit op mijn telefoon en kan dan niet kopieren van Facebook.
Jeetje zeg. Dat kleine meiske moet zoveel meemaken. Hopelijk is dit voor nu de laatste operatie en knapt ze goed op. Ze hoort te spelen, niet zo ziek in bed te liggen.
Dit is de hele tekst van Facebook: Lieve allemaal. Als alles goed mag blijven gaan met Romy, staat de operatie gepland voor a.s woensdag. We hebben een gesprek gehad met de chirurg en die heeft ons het e.e.a verteld over de operatie en wat ze gaan doen. Romy krijgt een jejunostomiesonde om over de darmen te gaan voeden. En Romy krijgt een gastrostomiekatheter, wij kunnen de maag dan ontledigen van sappen ect.... I.v.m de aangelegde fundoplicatie kan de operatie niet endoscopische worden uitgevoerd. Dit betekend dat Romy voor de 3e keer een buikoperatie krijgt.
En hier een adres waar kaartjes heen kunnen! Laten we Romy, Ilona, Boy, Demi en de rest van de familie een hart onder de riem steken! Geert Grooteplein-Zuid 10, 6525 GA Nijmegen Medium care verpleegafdeling Het Strand Q2S Kamer 16...t.a.v. Romy verharen
tip, als je voor het eerst een kaartje verstuurd via kaartje2go, dan kun je twv 3 euro een gratis kaart verzenden.
Dank je wel ons Kleintje. Mijn kaartje heb ik gemaakt, wordt maandag verstuurd. Hopelijk geeft het ze kracht
Wat een moeilijke keuze; terwijl er eigenlijk geen keuze is... Heel veel sterkte met deze operatie weer en laten we hopen dat dit nu echt de laatste zal zijn. Lieve Romy, blijf vechten meisje; je bent een winnaar en verdient het om weer gelukkig te zijn. Ilona, Boy en Demi: heel veel sterkte. Hopelijk putten jullie een beetje kracht uit het feit dat we aan jullie denken en met jullie meeleven.
ik weet het niet, maar ik wou zeggen dat ze morgen mijn kaartje ontvangt samen met die van Sjors. Hopelijk wordt ze er wat blij van.
Nog 2 dagen en dan is de volgende operatie ook weer voorbij. Hopelijk gaat alles goed. Zet em op Romy!!!!! Liefs