ik steek weer de kaars aan en ga hopen dat het nu bijna over is deze hel. romy kop op meid kleine vechter.
Wordt weer een spannende dag morgen voor iedereen rond Romy. Heel erg veel sterkte. Hoop voor Romy dat ze hierna lekker kan gaan opknappen!
Update van Facebook Lieve allemaal, Morgen om 09:00 uur gaat onze dappere Romy voor de 3e keer in korte tijd naar de O.K Ze gaan met iets meer risico opereren omdat Romy sinds vandaag verkouden is geworden. Maar langer wachten is geen optie ! Wij willen de mensen bedanken die een kaartje hebben gestuurd, Romy heeft zelfs een schitterende ballon gekregen via de post....LEUK ! [naam van iemand]: Romy is zo trots op het cadeautje wat ze van jou heeft gehad....het heeft een mooie plek aan haar bed gekregen. Ik probeer morgen een update te geven hoe de operatie is verlopen. Liefs, Ilona
Heel veel sterkte en succes met de operatie. Wat een spanning weer.. Hoop dat alles goed verloopt! Er brand hier een kaarsje voor jullie vechter.
Ik zit in Japan, maar desondanks denk ik aan jullie vandaag. Ik hoop met heel mijn hart dat 3x scheepsrecht mag zijn en dat jullie lieve dappere Romy na deze operatie eindelijk eens de kans krijgt om beter te worden en te gaan genieten zoals alle kleine kinderen dat zouden moeten kunnen doen! Succes lieverds, veel liefs!
Al mijn positieve gedachten gaan uit naar jullie vandaag. Heel veel sterkte en laten we bidden dat het vandaag goed gaat.
update: Het wachten is weer begonnen. Lief, dapper meisje zet hem op !!! Romy werd vanochtend goed voorbereid, en is rustig onder narcose gegaan -------- Zet hem op Romy! Wij denken aan jou en aan je familie!
Hier een stille meelezer die ook meeleeft en vandaag met haar gedachten bij Romy en familie zit.....ik hoop dat alles goed mag gaan!