Kan nier kopiëren op mijn telefoon vanaf Facebook, maar de operatie is in ieder geval gelukt. Romy heeft wel veel pijn. Zal vanavond de complete tekst plaatsen als niemand me al voor is geweest
Fijn om te lezen dat Romy goed uit de operatie is gekomen. Ik hoop dat de komende dagen en weken zal blijken dat de ingreep heeft gedaan wat hij moet doen.
Hier even de kopie van Facebook: Lieve allemaal, De operatie is achter de rug ! Romy heeft enorm veel pijn, dus hopelijk helpt de medicatie haar wat. De gastrostomiekatheter en jejunostomiesonde zijn goed aangelegd. Romy is terug op medium care, maar haar longen hebben het nu wel een beetje zwaar dus ze houden haar goed in de gaten. Liefs, Ilona
gelukkig goed gegaan. ik hoop dat de pijn snel weg zakt en dat de longen eindelijk rust hebben. romy meid je kan het. ilona en familie sterkte voor de komende tijd weer het zal weer moeilijk zijn om te wennen aan de nieuwe situatie.
fijne update, mediumcare dat is wel een goed teken. Sneu dat ze veel pijn heeft. Dat is vreselijk om te zien voor Ilona en haar man. knap maar lekker op meisje
fijne update, mediumcare dat is wel een goed teken. Sneu dat ze veel pijn heeft. Dat is vreselijk om te zien voor Ilona en haar man. knap maar lekker op meisje Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan met de sonde en katheter
Wat fijn dat deze operatie ook weer achter de rug is!! Hopelijk knapt Romy nu snel op en neemt de pijn snel af, het arme popje... Vanaf hier veel beterschap gewenst!!!
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is. Hopelijk helpt de medicatie en knapt ze voorspoedig op. Het zal straks allemaal anders gaan, maar jullie vechten jullie er wel doorheen.
Nieuwe updates: Net terug uit het ziekenhuis, Romy heeft zoals al een beetje werd gevreesd een terugval met haar longen gekregen. Ze heeft nu zuurstof en hopelijk kan ze het daar op redden. Vanmiddag zijn ze gestart met morfine tegen de pijn. Wij gaan nu een paar uurtjes proberen te slapen. Liefs Ilona ------------------------- Kort nachtje, wakker gebeld door ziekenhuis.....Romy heeft hoge koorts gekregen en word benauwder. Waarschijnlijk weer een longontsteking. Nu snel naar haar toe ! Arm mopke -------------------------------------- Arm meisje, hoopt dat ze snel weer gaat opknappen! Wij denken aan jullie allemaal!
OH NEE! Het zit dat arme meisje ook altijd tegen, wat een tegenslag weer! Hoop dat ze er goed doorheen komt, voor de duizendste maal heel veel sterkte gewenst.....