Lieve lieve meid toch.. Wat moet jij veel meemaken in je korte leventje! Hopelijk mag de zon voor jou binnenkort gaan schijnen! Mag jij, samen met je kleine zusje, genieten van de buitenlucht, de speeltuin, het bos. Alles wat je nu moet missen! Je doet het zo goed en ik ken je helemaal niet maar ik ben zo trots op je! Je hebt een plekje in mijn hart. Lieve Romy, zet 'm op! Je bent ijzersterk, dat heb je al laten zien!!
wat een fijn nieuws! ik moet eerlijk bekennen dat ik 2 meisjes in het ziekenhuis zo ook met die sonde zag rondfietsen, ik vond het er niet gek uitzien, eerder stoer! stoere romy zet hem op meid, lekker fietsen!
Wat fijn weer goed nieuws te lezen! Ik durfde bijna niet meer te kijken omdat ik elke keer zo bang ben weer slecht nieuws te lezen, Kom op lieve Romy! Straks kun je weer lekker buiten fietsen!
Beterschap wederom...... laat de zonnestralen van vandaag haar extra energie en herstel toestralen!!!
Slecht nieuws!! Ilona Verharen Waarom waarom waarom ! Vanochtend ging het zo goed met Romy, ze genoot met volle teugen van de clini clowns. Eind-de-lijk weer een glimlach op dat lieve gezichtje. Een virus maakte daar snel een einde aan ! Romy gaat als een speer achteruit, en de IC artsen zijn net al bij haar geweest. Momenteel krijgt Romy 18 liter zuurstof en daarmee hebben haar longen het nog steeds heel zwaar. Romy moet zich snel gaan bewijzen om niet aan de beademing te komen.....lieve kanjer, zet hem weer op !
Ik las eerst het bericht over het rondfietsen. Zo fijn dat ze daar weer zin in had! En nu dit. Hoe kan het toch dat dit gezin zo veel tegenslagen voor de kiezen krijgt! Sterkte weer...
Update: Bloedgas bij Romy geprikt, nu weer wachten op de IC artsen. Mijn arme meid ! Wat voelen wij ons toch telkens machteloos
Wat erg voor jullie en jullie meisje, wat moet ze toch veel doorstaan en jullie ook, heel veel sterkte en kracht voor jullie, zet hem op Romy!