oo lieve Romy wat zou ik toch graag lezen dat je elke dag een groter rondje fietst en goed opknapt en in plaats daarvan lig je weer op de ic. Meisje meisje vecht en fiets gauw weer rondjes!
wat verschrikkelijk om dit te lezen ik las van de week over het fietsen en nu lees ik weer zulke verschrikkelijke dingen. lieve romy kom op meid je kan het.. ilona en familie ik denk nog erg vaak aan de mega strijd van jullie, ik hoop zo dat deze strijd snel over mag zijn
Alweer, arme kleine meid. Wat slaagt het nieuws toch rap om van hoopvol positief naar negatief. Heel veel beterschap Romy, wanneer mag jij nu eindelijk eens genieten van het kind zijn? Ook veel sterkte aan de ouders. Verlies de moed niet, jullie zijn echt kanjers. Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie sterke meid.
Wat is de situatie nu? Nog steeds op IC? Lieve Romy, houd vol Kanjer! Ilona en Boy....heel veel sterkte!
ik kwam ook even kijken hoe het nu gaat met Romy, maar geen update. veel sterkte Romy Ilona.. wat een hel op aarde ook.
Verschrikkelijk; heb er geen woorden voor. "Als mensen geen woorden meer hebben, kan God gaan spreken" (Alstublieft God, doe iets, zorg dat Romy weer naar haar eigen huis kan, bij haar ouders en broertje. En in haar eigen kamertje kan spelen en slapen.)
Heftig allemaal ben er stil van. Jeetje wat krijgen jullie toch allemaal voor de kiezen. Onmenselijk gewoon.
jeetje mina, komt geen eind aan de ellende vind het zo erg .. weet iemand of dit nog het goede adres is om wat op te sturen ?Tav Romy verharen Afdeling het strand Q2S medium care UMC St. Radboud Geert grooteplein 10 6525GA Nijmegen of ligt ze inmiddels ergens anders? liefs Muis
Er is nog steeds geen nieuws. En volgens mij is dat wel het juiste adres. En mocht ze nog op de ic liggen worden de kaartjes denk ik wel doorgestuurd
Oma plaatst net op facebook dit berichtje: Zo ben weer terug uit Nijmegen even paar daagjes naar ons Romy geweest ze gaat met kleine stapjes vooruit