Dank je wel. Hmm weer een moeilijke keuze dus. Kan me voorstellen dat ze willen (moeten) weten wat er aan de hand is, maar ja die angst voor weer een operatie en weer meer onderzoeken... Ik zou het ook niet weten als ik in hun schoenen stond.
Jeetje, weet haast niet meer wat te zeggen. Het mag toch nu ook wel een keer beter gaan zou je zeggen. Heel veel sterkte maar weer.
ik weet niet meer wat ik moet zeggen.... wat een moeilijke keuze. Je wilt graag weten waar je kindje last van heeft maar je wilt ook niet dat ze een operatie krijgt die haar te zwaar is Nogmaals heel veel sterkte en ik wens jullie veel wijsheid en kracht toe!
Goh. Het feit dat ze misschien nog/toch iets anders heeft kan dan misschien nog weer meer duidelijkheid of betere behandelingen brengen, dat zou natuurlijk fijn zijn, want zo kan het niet voor altijd doorgaan natuurlijk. Heel veel sterkte.
Poeh, houdt het nooit eens op, wanneer gaat het eens meezitten voor dat kleine meisje, veel sterkte weer!
Net pas voor het eerst de weblog gelezen , jeetje wat krijgen Romy en familie een hoop te verduren ... Heel veel sterkte !!! Liefs Edith
Ik ga er evenvanuit dat geen nieuws (relatief) goed nieuws is. Ik hoop dat er nu gewoon even rust in de tent is.
Heb de oma van Romy even op fb gevraagd hoe het met Romy ging, ik wist namelijk dat ze zaterdag naar Nijmegen gingen. Hopelijk houdt het een keer op bij dit lieve meisje. Sterkte Ilona, Boy, Romy, Dewi en verdere familie! Hierbij haar antwoord: ja met ons Romy gaat het opzich wel goed alleen haar slang in haar buik is gescheurt dus morgen weer groot over leg wat ze doen moet vervangen worden dus weer ok kleine ingreep
Wat vervelend. Het houdt niet op he. Romy, Zet hem op meid. En voor de hele familie, heel veel sterkte.