Update van oma: want als het goed is word Romy volgende week weer geopereerd. en dan mag Romy snel naar huis waar ze eigelijk thuis hoort
wauw dat zou fijn zijn. sterkte Romy en Ilona, ik duim voor jullie dat deze uitzichtloze situatie, uitzicht krijgt op naar huis mogen.
Jee alweer een operatie? Waarom? Hopelijk herstelt ze snel en kan ze dan idd snel naar huis. Op naar een mooie toekomst.
Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat ze met die andere sonde weer 'gewoon' naar huis mag. En laat er dan eindelijk eens een tijd van RUST aanbreken voor dit gezin!
Idd. Laat het nu aub eens de goede kant op gaan. Zo sneu... weet soms echt niet meer iets te zeggen maar ik leef wel met jullie mee.
update Morgen (woensdag) gaat onze lieve kanjer weer naar de O.K om de katheter terug in de darm te leggen. We zijn er een beetje huiverig voor omdat Romy nog niet helemaal is opgeknapt van de longontsteking. We zijn voorbereid op wat KAN gebeuren. Langer wachten is gewoon geen optie meer omdat elk virusinfectie Romy onderuit haalt. Lieve, mooie, dappere meid....zet hem op morgen ! Je bent een toppertje. Romy staat morgen op de spoedlijst, dus een tijd weten we nog niet
Wow wat spannend weer zeg, Ik hoop dat het goed gaat en ze goed hersteld. Kan ze eindelijk weer naar huis toe. Romy: je bent een kanjer!
Hopelijk gaat de operatie snel, goed en zonder complicaties zodat ze snel naar huis kan. Hopelijk kunnen jullie je dan als gezin weer opladen en genieten! Veel sterkte en kracht gewenst voor iedereen rondom Romy!