Het lieve meisje is nog niet geholpen Een update van Ilona: Lieve mensen, Gisteren is Romy uiteindelijk NIET naar de OK gegaan ! Romy was 23 uur nuchter toen ze ons dit kwamen vertellen. Ze heeft toen een klein beetje mogen drinken, en nu is ze weer 20 uur nuchter ! Dit is zo akelig aan een spoedlijst ! Als het goed is gaat Romy binnen nu en een uurtje naar de OK. Liefs Ilona
Pfff... Het is misschien maar 'klein leed' in vergelijking met wat ze al meegemaakt heeft. Maar ik vind dit soort dingen zo sneu! Dat arme meisje! Ik hoop dat de operatie straks gewoon zonder verder uitstel doorgaat en natuurlijk EINDELIJK goed uitpakt!
Och zo sneu dat het dan eerst niet doorgaat. Idd... het arme meisje... Hopelijk is alles goed gegaan. Denk aan jullie.
Update van oma de operatie is redelijk goed gegaan romy had wel saturatie dips maar herstelde zelf heel snel en ligt alweer op de kinderafdeling
wat fijn dat ze geholpen is (maar wat erg dat ze zo lang nuchter moest zijn en dat het eerst niet doorging) en dat ze nu gewoon op de kinderafdeling ligt, dat ze zelf haar saturatie hersteld! super!! hopelijk blijft het zo goed gaan!
Das een goed teken dat ze nu op de kinderafdeling ligt. Hopelijk knapt ze snel op en mag ze naar huis!
Fijn om een beetje goed bericht te lezen. Kom op romy..ik hoop dat jullie met zijn allen lekker naar huis mogen binnenkort.
Gelukkig ook eens een goed bericht!!!! Hopelijk gaat het nu eindelijk eens echt de goede kant op!!! Wat zou dat toch mooi zijn.