Hallo dames, Ik had een vraag over tempraturen. Voor mij eisprong ligt mij tempratuur tussen 36,3 en 36,6. Na mijn eisprong richting 36,9 en 37,15. (2 dagen na eisprong is tempratuur wel rond 36,75 en daarna stijgt het omhoog naar 37. Dus zo denk ik: na eisprong als mijn tempratuur 37,15 aanraakt en als het dan bijvoorbeeld op 12dpo weer omlaag gaat naar 36,93 dat ik dan geen kans maak op zwangerschap? Omdat ik denk en zover ik weet als je richting 12dpo en boven gaat, en je lichaamstempratuur zelf met 0,8 daalt, maar je nog steeds ver boven zit van je bassale lichaamstempratuur voor eisprong, je toch ongesteld gaat worden? Dus in andere woorden: eenmaal na 11dpo mag je tempratuur geen enkele graden dalen, ookal is het 0,3 graden dip? Tenminste ik weet niet of dit informatie juist is of niet vandaar mijn vraag. of mag lichaamstempratuur gewoon na je eisprong tot aan je ongesteldheid heen en weer schommelen zolang het niet in buurt komt voor je lichaamstempratuur van voor je eisprong?? ik meet stip op tijd in ochtend en via anus en ik snap als je griepje hebt en je bijvoorbeeld te laat naar bed gaat etc niet kan mee rekenen.
In je lf mag je temp idd gewoon fluctueren/schommelen. Echter in jouw geval zal een dip rond 12 dpo naar ong . 36.6 toch echt wel wijzen op een menstruatie voorbode
Danku Dus als ik goed begrijp mag na eisprong tot aan je nod je tempratuur blijven schommelen zolang het niet in richting gaat naar lichaamstempratuur van voor je eisprong??