Hij is nog wat verder omhoog geschoten… kan nog 2 kanten op… maar vorige keer was dat een goed teken (zie 2e foto)
Hmm… mijn temp stijgt nogal langzaam vind ik. Is dat een slecht teken? Ik lees dingen over een lage Progesteron waardes als je BBT niet snel stijgt.
Ik heb bijna standaard een slow rise, bij mijn eerste kindje ook gewoon (snel) zwanger mee geworden. Bij lage progesteron waardes heb je ook andere symptomen zoals pms en onregelmatige cyclus bijvoorbeeld.
Ik zie hier idd ook niks in.. Mijn temperatuur was vanmorgen 0,2 lager dan gisteren, maar nog wel 0,4-0,5 hoger dan basaal. Morgen NOD (9dpo) en normaal vandaag dan al een flink gekelderde temp. Nog 2 dagen en dan bij uitblijven menstruatie een early testje
Ik wordt erg onzeker van mijn temp kaartje.. ik zit 10 DPO en m’n temp is niet heel erg hoog. Ook had ik vanochtend een negatieve Kruidvat 2v5 test. Wat denken jullie? Is er nog hoop?
Hoe is je temperatuur normaal aan het einde van je cyclus? Bij mijn eerste kindje bleef ik continue tussen 36.8 en 36.9, pas op NOD 37.0. En er zijn ook vrouwen die standaard in de luteale fase boven de 37 zitten, dus puur de temperatuur zegt niet zoveel.
Hij is vaak rond deze temperatuur, ik dacht dat hij hoger moest zijn nu. Net 1 klein drupje roze bij m’n afscheiding gehad en daarna niks meer. Daarvoor en nu ook weer erge menstruatie kramp.. kan een innestelingsbloeding nog op 10DPO? spannend.. dit geeft hoop maar kan natuurlijk ook dat menstruatie er aan komt
Wat kun je jezelf gek maken hè.. ik hoop dat het snel vrijdag is en ik hopelijk dan een positieve test in handen heb ! Wanneer ga jij weer testen?