Ik heb m’n temperatuur in de andere app gezet, die zegt dat ik nu 11dpo ben zelfs en heb dus vanochtend negatieve test gehad en zonet een klein beetje roze bloedverlies. Lijkt me dan laat voor een innesteling toch? LF is 12 dagen..
Temp je rectaal? Elke ochtend direct na ontwaken op dezelfde tijd na evenveel slaapuren? Ik vermoed zelfs dat je 8 dpo bent.
Elke ochtend direct na ontwaken om dezelfde tijd. Niet rectaal de daysy die ik gebruik is onder te tong.. 8dpo.. ik hoop het al heb ik wel echt meer roze verlies en buik en rugkramp. Ben bang dat ik morgen ongesteld wordt we gaan het zien..
Hier niet veel spannends aan de temp. Hij is nog hoog… gisteren (sorry voor vieze details) rook mijn afscheiding wat naar metaal en mijn vruend Google zei dat dit normaal komt door menstruatie bloed. Zou dit dan ook kunnen komen van innesteling? heb nu ook een metaalsmaak in mijn mond
Ik zit mezelf ook lekker gek te maken hier Vandaag NOD (9dpo) en normaal is mijn temperatuur dan 36.4-36.5. Vandaag nog 36.8, wat normaal gesproken de normale temp is in mijn luteale fase, constant 36.8 met afentoe een piekje naar 36.9. Maar omdat ik deze keer al paar x (flink) hoger heb gezeten, voelt de ‘lage’ 36.8 niet goed
Hoeft niet. 1) je tempt niet betrouwbaar. 2) je tempt nu op een ander tijdstip (te zien aan het driehoekje)
Maar als ik vandaag een innestelingsdip zou hebben en gister roze bloedverlies dan klopt dat toch ook niet helemaal?
Alleen met afvegen nog wat roze verlies tussen afscheiding. Dit heb ik altijd 1 dag voor menstruatie en wordt dan die nacht/volgende ochtend ongesteld. Maar nu nog steeds alleen dat bloedverlies, voelt wel alsof menstruatie er aan komt in buikkramp..