Nou, m’n menstruatie zet niet door. Ik blijf bij afvegen roze/rood verlies hebben. Soms iets meer soms iets minder. Sinds gisteren dus. Als ik dat heb ben ik vaak diezelfde nacht of volgende ochtend flink ongesteld. M’n lichaam is van slag ik snap er niks meer van . Iemand hier ervaring mee?
Weet het.. test na afleestijd… maar: vanmiddag nog een kv2v5 gedaan en hij kwam er nu zo uit. Hoop dat het te zien is na uploaden…normaal blijft hij spierwit… ik zie nu streepje
Ik zou me aan die niet te veel vasthouden, heb er vorige week 3 of 4 gehad uit verschillende doosjes die een vaag lijntje kregen en ik ben toch gewoon ongesteld. Dus heb m’n vertrouwen in de kv een beetje verloren. Zag ze bij sommige al met doorlopen.
Als ik heel erg m’n best doe zou ik hier wel iets in kunnen zien! Maar mijn God hoe vaak test jij wel niet per cyclus Ik ben vandaag niet ongesteld geworden. Net wel bloedend tandvlees tijdens het poetsen en de aders op mijn borsten zijn heel duidelijk meer zichtbaar en zelfs wat opgezet. Nu snel naar bed want barstende koppijn. Maar als morgen die temperatuur ineens omlaag knalt, ga ik best even teleurgesteld zijn denk ik
Mijn temp blijft zakken maar nog steeds geen menstruatie.. ik heb dit nooit zo, heel gek. Een innestelingsdip van 2 dagen lijkt me ook sterk
Nee ik ook niet, ben het vertrouwen in m’n lichaam nu wel een beetje kwijt nu al 3 dagen een klein beetje bloedverlies, temp dalingen maar geen menstruatie
Ik merk dat ik heel onzeker wordt, ik denk dat m’n menstruatie vandaag doorzet. Dan nieuwe ronde! Maar om me heen zijn 4 vriendinnen de eerste ronde zwanger, of zitten ze in medische molen. Nu wij ronde 2 met ovulatie testen en aan temp te zien op juiste moment ook geklust. Had ik de verwachting dat het dan ook niet zo lang zou duren.. maar dus 2 keer niks. Ik weet dat twee maanden kort is, maar ook wanneer je op het juiste moment geklust hebt?
ja das zeker nog kort, ook met op de juiste tijden klussen. Gemiddeld duurt het een jaar voor je zwanger raakt als je aan het proberen bent. En iedereen die probeert, zal toch op de juiste momenten klussen anders heeft het geen nut. echt de moed niet opgeven hoor
Het lijkt me een beetje zoals met roulette. Laten we voor de handigheid aannemen dat de kans dat je zwanger raakt in deze ronde 50% en dat zou rood zijn waar je op inzet. dan maakt het de ronde daarna niet uit wat er in de eerdere ronde is uitgekomen. Je hebt dan opnieuw 50% kans dat het balletje op rood valt. voor de een is dat sneller dan bij de ander.
Dankjewel dit had ik even nodig denkik! Met volle moed op naar de volgende ronde! Hopelijk heb jij deze ronde nog een positieve test in handen!