Mijn cyclus is ook maar gek. Ben 4 dagen ongesteld maar 2 dagen echt veel nu al minder. Normaal 7 dagen. Temp gaat ineens omhoog.. heb dit echt nog nooit gehad. Maar wel echt veel menstruatie bloed gehad 2 dagen.
Open bolletjes dus op een ander tijdstip gemeten? En je meet oraal toch? Dan is het niet betrouwbaar helaas.
Was je op de eerste dag van de bloeding (cd1) nog overgegaan op rectaal meten? Je had ook FF aangemaakt toch?
Die bolletjes betekenen menstruatie haha. Wel gewoon op juiste momenten gemeten. Ik meet oraal met de daysy en rectaal maar kom precies op hetzelfde uit
Okay, dat is wel apart want oraal is vaak lager dan rectaal. Ik zou het deze ronde alleen bij rectaal houden, fertility friend gebruiken en volgens de regels tempen.
Dag iedereen Is mijn eerste cyclus dat ik bbt bijhoud. Heb dus geen ervaring. Is zo een felle daling op 7dpo foute boel? Ik word altijd ongesteld op 12dpo.
Hoeft nog niets te betekenen. Ligt er een beetje aan wat je temp morgen doet. heb je wel rectaal gemeten, na dezelfde hoeveelheid slaap, voordat je bent opgestaan en op dezelfde tijd?
Op alles ja, maar meet wel oraal. Mocht ik niet zwanger blijken deze ronde ga ik rectaal meten volgende keer
Oo echt? Ik dacht dat altijd oraal meten ook mocht. Was om 5u ongeveer wakker geworden en dan gemeten, toen terug in slaap gevallen en om 6u30 nogmaals gemeten en gaf dezelfde uitslag ik was al helemaal hopeloos
Ik slaap wel altijd met pyjamabroek, dus die naar beneden doen mag dan toch wel als ik volgende ronde rectaal meet? Of moet ik mijn broek aan houden en het zo proberen? haha want dat wordt wel moeilijk, ben niet zo slank en lenig
Ok dan maak ik m’n rijtje nu oraal af en dan volgende cyclus .. the real deal al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig zal zijn
Vandaag een grote stijging. Heb op 2 verschillende momenten getempt (rond 4u en rond 6.30-mijn gewoonlijke uur, gaf beide de zelfde temperatuur, 36,78 en 36,80) ik weet nu wel dat oraal tempen niet betrouwbaar is maar stiekem vind ik dit toch wel spannend.