deze foto is overigens wel exact op 5 mij gemaakt bij deze test. edit: uploaden maakt het wel erg wazig, in het echt mooi roze lijntje zichtbaar maar wel heel licht
Ja klopt, in het echt wel duidelijk roze maar heel licht. Heb getest tot 3/8 en ze waren toen negatief
Okay. Ik denk dat het dan afwachten wordt war de testen doen. Het ziet er voor 13 dpo niet goed uit als ze idd reageren op hcg
Lieve luitjes, ik sta voor een mysterie. Op 13 dpo negatieve test en paar uur later ongi. Nu nieuwe cyclus dag 7 nog steeds hoge temp. Is dit normaal?
Je cyclus kan een keer afwijkend zijn, zo ook met tempen. Temp je wel zoals je altijd doet of zijn er omstandigheden (alcohol, op vakantie, warmere kamer etc) wat mee kan spelen?
Dank voor je reactie. In principe geen verandering. Misschien iets later naar bed dan normaal. Maar dan heb je t maar over een uurtje, en dat is lang niet elke avond zo.
Nog niks over te zeggen. Het ligt eraan wat je temp morgen en overmorgen doet… als die verder stijgt heb je wel de kans dat gisteren je ovulatie was
Normaal dag 11-15 eisprong. Nu met ovulatie testen nog steeds hartstikke negatief, eisprong komt dus ook niet binnen 2 dagen.. duurt zo lang
Mijn temp is gezakt naar 36,32 en heb nu last van bruinverlies dus mijn menstruatie zal op gang komen, wel 3 dagen later. Ik denk dat de innesteling niet goed gegaan is.
Jaa dat wel! Pff duurt lang met die ovulatie testen, ben er klaar mee had gedacht rond dag 12 wel positief te zijn maar dag 14 nu nog niet, ik weet dat het elke maand kan verschillen maar zo laat heb ik nooit haha, wordt een lange cyclus
Heb deze maand telano gebruikt omdat ik ze nog had liggen… gisteren was die nog bijna wit en vandaag ineens een stuk donkerder. Voor de zekerheid ook een action gedaan en die is al bijna positief. Ik hou action maar aan voor nu omdat die bij mij altijd klopte. Hier beide testen met dezelfde urine.