Hahaha die van mij klaagt ook niet hoor… zeker sinds ik heb gelezen dat koppels die buiten de vruchtbare dagen om actiever zijn, meer kans hebben op zwangerschap haha…
Mijn kaartje. Ben laat begonnen met temperaturen, omdat ik er eventjes klaar mee was na de vroege miskraam vorige ronde. Ik heb alleen vrijwel geen kans op een zwangerschap deze ronde, of er moet een groot wonder gebeuren. Bij IUI bleek manlief dood zaad te hebben. We hebben wel gemeenschap gehad dus kunnen alleen maar hopen dat er een levend spermacelletje tussen zat daar.
oh wat naar, was je de vorige ronde dan ook via iui zwanger geworden ivm het zaad van je man? ik ben heel benieuwd, eind sep moet mijn man zijn zaad inleveren, en ik vind het zo spannend, ben zo bang voor slecht nieuws. En weet ook niet zo goed welke opties er zijn als blijkt dat het niet leeft…. Mijn lichaam lijkt sinds we gestart zijn meteen 100% inzet te hebben , die zere borsten maken me lichtelijk gestoord. Maar laten we het er maar op houden dat het een goed teken is. De progesteron doet zijn werk.
haha, die van mij zegt dat ie zich net een fokstier voelt als we te weinig seks hebben buiten mijn vruchtbare dagen. Maar de afgelopen dagen bespringt hij me bijna. geeft me wel rust want betekend wel dat hij er echt 100% achter staat. Ondanks dat hij het spannend blijft vinden
Hier precies zo… hij gaat er ook echt voor samen met mij… gaat voor mij handdoek halen zodat ik kan blijven liggen haha dat soort dingen… (wil me zelfs helpen met de Ferti-Lily)
Ja klopt. Maar hij heeft hoge koorts gehad en dat heeft heel veel invloed gehad. Het duurt 3 maanden dan om te herstellen dus we hebben nu een verplichte pauze van 3 maanden in het ziekenhuis Spannend eind september!
[QUOTE="RoGiJuLi, post: 24659062, Goedemorgen lieve dames Aangezien jullie mij hier zo goed geholpen hebben zou ik nog iets willen vragen.. Mijn temp was netjes gezakt op dag 28 vorige cyclus...menstruatie geeft van zondag tot gisteren geduurd , normaal 2 dagen dus vreemd lang...plus het stopte steeds een paar uur om daarna weer te beginnen, en dit elke dag.. Daarnaast is mijn temp tijdens mijn menstruatie gaan stijgen? Van 36.4 op dag 2 naar nu 36.7..dit is mijn temp normaal vlak na ei.... Wat zouden jullie hiervan denken? Ik vind het vreemd..maar mss dat jullie dit kunnen verklaren of ervaring mee hebben.. @shirley1987 @RoGiJuLi
Ik temp elke ochtend tussen 7 en 8, rectaal Ik heb pas 1 kaartje omdat ik ze eerst in mijn agenda noteerde.. Ik weet dat wanneer ik meer richting 8 opsta sit een stijging kan zijn maar vandaag was ik om iets voor 7 dus verwachte een lagere temp...geen hoge..
Okay je zit dus op cd 6 en dan mag je temp nog fluctueren. Dat wordt vaker gezien aan het begin vd cyclus (wat hogere tempen). Je hebt iig nog geen eisprong gehad en ik zie ook geen reden om aan te nemen dat je evt zwanger kan zijn.
mij wat balen dat je nu 3 verplichte maanden pauze hebt.. ik hoop voor jou op een wonder, je bent al zo lang bezig ♥️! En ja, heel spannend, als het nog niet goed is dan moet hij 3 maanden later weer terug en als het dan nog niet goed is worden we meteen doorgestuurd voor een fertiliteitstraject. Hopelijk is dat niet nodig en lukt het ons zelf in de tussentijd, maar zo niet is het wel heel fijn dat het zo snel gaat
Ik verwacht dat je temp de komende dagen wel weer lager zal zijn tot aan je ei. Ook ik denk niet dat je zwanger bent op dit moment en dat je ei nog moet komen.