Ik heb het deel gemaakt van routine met deze testjes ben ik ook niet echt gespannen ofzo… is het negatief, dan had ik dat al verwacht
Nu vind ik hem wel aardig gedaald… gisteren voelde ik (in de ochtend het ergst) wat lichte krampen en een drukkend gevoel en nu voel ik dat weer… zou dit dan toch een innestelingsdip kunnen zijn? Of is zo’n dip toch nog lager? Ik zou het op 8dpo wel heel vroeg vinden voor een daling voor menstruatie… heb niet eerder een innestelingsdip gehad bij mijn zwangerschappen
Vandaag 9dpo, normaal tussen gisteravond en nu ongesteld moeten worden maar nog niks. Vorige cyclus kwam menstruatie pas op 11dpo terwijl normaal dus 8 in de avond of 9 in de ochtend, dus ik wacht het nu maar even af. Normaal op dag van menstruatie flinke daling onder de coverlijn, dat is nu nog niet het geval. Maar al 2 dagen .1 naar beneden in combinatie met slechte timing seks, verwacht ik wel ongesteld te worden.
Ik vermoed dat de temp gisteren niet juist is gemeten. Maar moet zeggen dat ik de stijging op cd 25 ook wel wat extreem vind (0,6)
Ja ik ook, maar nou kon dat komen door het onrustige inslapen, cd 26 was ik meerdere keren wakker geweest door mijn man, en gister ochtend moest ik weer wat eerder er uit omdat mijn zoon weer moest voetballen. maar ik denk dat ik gewoon moet wachten op m’n nieuwe cyclus, hier kan ik weinig mee…
Zeker. Ik heb die van de laatste maand (11 dagen) en 2 eerdere toegevoegd. Die ene is volgens ff zonder eisprong, maar vind hem zelf wel vrij duidelijk. Alleen temp vóór eisprong was toen nogal all over the place
Hoelang ben je al vd pil oid af? Heb je al eens een arts bezocht vanwege je korte lf (mits je al langere tijd vd ac af bent). Als je progesteron te snel daalt, wordt je vroeg ongesteld en kan dat een innesteling tegengaan.