opzich is het na een spiraal met hormonen niet raar dat je lichaam even nodig heeft volgens mij. Ik ben destijds van D 3 weken na mn spiraal zwanger geraakt. Had daarvoor de prikpil, was 1 ellende, maar weet niet meer of ik met of zonder had, kon er in ieder geval niet tegen
Ik ook, sinds vandaag pijnlijke tepels. Dat heb ik altijd vanaf een dag of 10 voor m’n menstruatie, dus waarschijnlijk na m’n eisprong, dus verwacht dat hij morgen wel iets stijgt. Heeft denk ik ook met dat hormoon te maken.
vorige keer was ik ook meteen na verwijderen zwanger, helaas miskraam geworden. de eerste ronde dat we weer groen licht kregen, gelukkig weer zwanger van E. ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Toch weer spannend haha. net om half 3 nog even testje gedaan… hoop dat het toch goed gaat..
spannend dan hè. Zo stom dat we geen boekjes bij ons lichaam krijgen, alles rondom zwanger worden is zo onzeker… ik duim voor je iig
Vandaag of morgen begint dat mijn 1e menstruatie na mijn miskraam. Gelukkig heeft deze zich mooi opgepakt en precies zo als normaal. Zodra de menstruatie begint begint mijn 5e iui poging. Deze maand met start clomid.
Hierbij mijn kaartje van afgelopen cyclus die helaas minder leuk is afgelopen Op naar een nieuwe kans!
Hopelijk snel je super positieve test! Hier tot op heden nog een menstruatie dus denk morgen mijn nieuwe temp kaart
Weer roze verlies ineens… een heeeel klein beetje en krampen. Net als eergisteren… word er chagrijnig van! Dan heb ik nog liever dat nu gewoon mijn echte menstruatie begint en dat ik weet waar ik aan toe ben… dan kan ik door naar de echte 1e ronde