Vandaag 10dpo, had normaal tussen afgelopen zaterdagavond en gisterochtend ongesteld moeten worden. Temperatuur hetzelfde als gisteren, lager dan de hele luteale fase het geval maar hoger dan coverlijn. Digitale early clearblue zegt niet zwanger. Eigenlijk volledig hetzelfde als vorige cyclus. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn lf van 8/9 naar 10/11 aan het verschuiven is? Of zijn 2 cyclussen te weinig om daar vanuit te gaan? Is nog steeds kort, maar hè 11 dagen geeft wel veel meer mogelijkheden tot innesteling dan 8 dagen
Nee zo'n dip heb ik nog niet eerder gezien bij een innesteling. Maar ik heb natuurlijk niet alle kaartjes gezien, dus wie weet.
Ik heb ook roze afscheiding, zou het dan toch nu al spotting zijn op 9 DPO.. dat is wel enorm vroeg.. had altijd een LF van 12
Jaa hmm.. ik baal, en een temp dip al op dag 9 en die spotting. Heb normaal pas 1 dag voor menstruatie spotting dus op dag 11, ellende wat voelt dit rot
Hoeft nog niks te betekenen hoor. Rustig afwachten wat er verder gebeurd En I know... moeilijker dan gezegd.. heb zelf ook 4 jaar moeten proberen en moeten tempen voordat het voor het eerst een keer gelukt was, maar alles komt goed
Dankjewel voor het antwoord, ja afwachten is het enige wat kan. Ik baal natuurlijk dat ik (waarschijnlijk) ongesteld wordt, maar nog meer dat ik dacht altijd een LF van 12 dagen te hebben, dag 11 of 12 iets bloedverlies en dit nu opeens zo vroeg is.. is het bij jou uiteindelijk wel spontaan gelukt? Ik merk dat ik extra onzeker ben doordat ik 4 buikoperaties heb gehad, en mijn huisarts zei: als jij überhaupt zwanger wordt, heb je meer kans op een bbz. Helpt niet echt mee wat ze zegt
Je kan ook prima een lf hebben van 1-12 dahen, maar als het progesterin al wat eeder daalt, merk je dat al aan je temp enzo. Mijn laatste kind is spontaan verwekt. De 1e 4 zijn allemaal via de mmm gekomen (1e via iui, daarna 3x via ivf). En uit testen kwam dat zowel me man als ik gewoon vruchtbaar zijn.
Inmiddels licht bruinverlies, verwacht morgen op te staan met een gekelderde temperatuur en menstruatie. Komende maand 0,0% kans ivm partner in het buitenland van komende woensdag tot 3 dagen na eisprong Begin oktober bij eisprong zoals normaal (cd 17/18) een minimale kans maar mocht het net als nu ineens cd 14 zijn een goede kans. We gaan het meemaken
De like was eigenlijk voor het stukje hoop op het einde, zat het terug te kijken en dacht dat staat misschien raar
Dit is niet de steiging die ik gehoopt had.. moet hij direct omhoog schieten na een eventuele innesteling of kan hij ook langzaam omhoog gaan?
Vaak gelijk weer een flink stuk omhoog, maar het kan ook een nietszeggende dip ziijn geweest natuurlijk