Als je naar mijn tempkaartje hier een stukje naar boven kijkt zie je ook dat hij op 5 dpo wat naar beneden ging en op 6 dpo zelfs nog meer dippen. Dus geef de hoop nog niet op, het is nog vroeg en kan nog alle kanten op
Mijn temp is nog steeds hoog… zal wel komen doordat ik gisteren ziek was ofzo. Maar normaal zit hij voor mijn eisprong rond 36.5/36.6.
Een temperatuur verhoging op CD16, de afgelopen dagen nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik heb PCOS en nog nooit een eisprong gehad voor CD20, zelfs niet met hormoon injecties.. Zou het kunnen komen doordat ik ook niet fit ben en heel slecht geslapen had? En later temperatuurde? Ik hoop het heel erg want anders heb ik m'n eisprong gemist, want het deze week geen gemeenschap gehad En ik heb sowieso heel slecht m'n temperatuur bijgehouden deze week, omdat we veel feestjes hadden en ik de ochtenden soms al eruit was voordat ik er aan dacht.
Ik hoop het maar m'n ovulatietesten zijn 4 dagen precies even donker (of nouja, even licht haha). Ben benieuwd wat de temperatuur morgen zegt.
Snap er niks meer van. Temp nog steeds net zo hoog als voor menstruatie (na eisprong) hij had inmiddels toch wel moeten dalen
Misschien toch nog nasleep vd griep. Vaak voelen mensen zich helemaal top, maar blijft de temp er nog wel iets last van houden.
Moet haast wel. Voor zekerheid testje gedaan maar is negatief (ook wel verwacht, maar wilde dat toch uitsluiten)… we wachten het af